1.

715 26 6
                                    

Az ébresztőm idegesítő hangjára keltem.Suli.Blah....

Még jó hogy év elején vagyunk.Egy cseppet sem izgulok,hisz ez csak egy suli.

Kutyusomat kezdtem simogatni.Nagy nehezen kikeltem az ágyamból,és a fürdőbe vettem az irányt.Fogat és arcot mostam.Ruháimat levettem,és a zuhany alá áltam.Engedtem magamra a hideg vizet,közben a sulival kapcsolatos dolgok cikáztak a fejemben.

Miután végeztem elzártam a vizet és egy törüközőt magamköré csavarva mentem ki ruhát választani.

A választásom egy fekete szaggatott farmer,alá egy necc harisnya és felülre egy sötétzöld hosszú ujjú haspúló.

Lementem a lépcsőn,nyomomban Agyarral.A táljába raktam a kajáját.
Nincs nekem idő a reggeli készítéshez,ezért felkaptam egy almát és már mentem is a kocsimhoz.Útközben láttam egy kávézót,ezért rendeltem egy feketekávét elvitelre.

Miután kihozták elindultam a kocsim felé.Amíg a poko.....khm,khm mármint a sulihoz értem meg is ittam.

Ránéztem az épületre.Előtte csoportokban áltak az emberek.Mind felfigyeltek az érkezésemre.Mondjuk egy gyönyörű fekete autóra én is felfigyelnék.Leparkoltam.

Ugye milye szép?És drága

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ugye milye szép?És drága.Erre és a házra ment az örökségem egy ötöde.A szüleim a haláluk miatt minden vagyon rám szállt.Erre mondjuk nem vagyok büszke,mivel ennek az volt az ára,hogy a falkám/családom odaveszett.

Kiszáltam a kocsiból és felvettem a napszemcsimet.Őszhöz viszonyítva elég szépen süt a nap.A táskámat a hátamra vettem,és elindultam a bejárat felé.Ott egy kissebb csoport beszélgetett,vagyis inkább most minden lépésemet figyelik.Az orromat megcsapta egy jól ismert szag.Farkas.4 fiu és 3 lány.Az egyik lány szemet szúr.Nem nem vagyok leszbikus.A haja szine miatt viszont nem nehéz kiszúrni.Eperszőke.Öltözékét és sminkjét nézve egy pláza cica.Mellette két barna hajú lány ált.Az egyik biztos japán.A másik barna hajú lány derekán az egyik fiu keze van.Kicsit magasabb csak a lánytól.Szőkésbarna haja van,vele egy idős lehet.És ott van még 2 fiu.Egyiknek barna haja van és kockás ingje,a másiknak sötétbarna,már majdnem fekete,az álkapcsa kicsit oldalazott de ez neki jól áll.És ott van mellettük egy nállam biztos egy fejjel magasabb,izmos,szőkés barna hajú fiú.Ő is engem nézett,mint mindenki más,de az ő tekintete valahogy fűrkészőbb volt.Rossz fiús kisugárzása van.Fehér púló,fekete bőrdzseki,fekete farmer.

Mind ezt egy másodperc alatt állapítottam meg és néztem meg őket,majd visszanéztem előre.

Az ajtókat belöktem magamelőtt.Nem nagyon érdekelt,hogy mindenki néz.

Elindultam az igazgatóiba.Miután bekopogtam hallottam egy tompa "gyere"-t.

-Jó napot.-mondta a diri.

-Önnek is.-eröltettem magamra egy műmosolyt.

-Itt van az órarendje,a sarkában van a szekrényszáma és annak a kódja.A könyvei is itt vannak.A 210 teremben lesz órája.-mosolygott rám.

A vérjaguár lányWhere stories live. Discover now