0542*******: Tünay artık engelimi kaldırsan mı acaba ? (Gönderilemedi)
0542*******: Bak ben seni gerçekten çok seviyorum. (Gönderilemedi)
0542*******: Zaten ben öyle çok romantik sözler söyleyemem. (Gönderilemedi)
0542*******: Ama seni her gördüğümde, sesini duyduğumda (Gönderilemedi)
0542*******: İçimde böyle bir şeyler kıpır kıpır oluyor. (Gönderilemedi)
0542*******: Böyle senin yanına gelip sana sarılmak istiyorum. (Gönderilemedi)
0542*******: Seninle her okul çıkışı sahile gidip yürümek istiyorum. (Gönderilemedi)
0542*******: Off neyse ben hep böyle konuştuğumda canım yanıyor. (Gönderilemedi)
0542*******: Zaten şimdi ders başlayacak (Gönderilemedi)
0542*******: Engelimi kaldırdığın zaman konuşuruz artık. (Gönderilemedi)
0542*******: Görüşürüz Tünay... (Gönderilemedi)
Sabahtan beri bana Whatsapp'tan mesaj atan çocuğu düşünüyordum. "Dün biraz kötü konuşmuştu ama acaba bende fazla mı abarttım acaba ya, yok ya ben abartmadım hiçte iyi sözler değildi bir kere... Off! Kafayı yiyeceğim. Tamam şimdi sakin oluyorum." Kendimi yatıştırmaya çalışırken telefon 3-4 kere titredi. Acaba ondan mesaj mı gelmişti, merak ettiğimden telefonu alıp gelen mesajlara baktım instagramdan gelen mesajlardan sadece 1 tanesi dikkatimi çekmişti,"GeceninBilinmeyeni". Bu hesaptan gelen mesaj sayısı diğer hesaplardan gelen mesajlardan daha fazlaydı.Onun hesabı olabilme ihtimaline rağmen yine de merakıma yenik düşüp hesaptaki mesajlara baktım.
GeceninBilinmeyeni: Senin sıran niye boş?
GeceninBilinmeyeni: Normalde çok nadir teneffüslere çıkan kız, bugün bahçede mi oturuyor ?
GeceninBilinmeyeni: Hem senin sıranda niye çantan yok ?
GeceninBilinmeyeni: Okuldan mı kaçmayı planlıyorsun ?
GeceninBilinmeyeni: Kaçacaksan gel birlikte kaçalım
GeceninBilinmeyeni: Böylece sende kolay yoldan kocaya kaçmış olursun
GeceninBilinmeyeni: Ne dersin yapalım mı ?
TünayUyar37: He okuldan kaçıcam gel senle kaçalım sonra nikahta kıyarız nasıl olur
GeceninBilinmeyeni: Valla süper olur, yanına geleyim de senle nikah dairesine geçelim
TünayUyar37: Bi küfür ederim var ya...
GeceninBilinmeyeni: ahhaahahahha devamını biliyorum tamam sustum
GeceninBilinmeyeni: Ben dün yazdıklarım için gerçekten özür dilerim Tünay
GeceninBilinmeyeni: Ben biraz senli benli konuşurum yakınlarımla
TünayUyar37: Biraz? Ben seni engellemesem bana devrem diyeceksin sandım.
GeceninBilinmeyeni: Onu da yakında deriz
TünayUyar37: Engel ?
GeceninBilinmeyeni: Şaka şaka
GeceninBilinmeyeni: Sakın engelleme lütfen beni bir daha öyle konuşamam
GeceninBilinmeyeni:Yaniii yakın olana kadar öyle konuşmam
TünayUyar37: Demek ki hiç öyle konuşamayacaksın
GeceninBilinmeyeni: Yoo konuşacağım sende göreceksin
GeceninBilinmeyeni: Neyse birazdan ders başlayacak
GeceninBilinmeyeni: Sonra konuşuruz .......
GeceninBilinmeyeni: Ah be o noktalar yerine başka bir şey yazmak vardı
GeceninBilinmeyeni: Neyse Whatsapp'ta engelimi kaldır lütfen
GeceninBilinmeyeni: Görüşürüüüz
TünayUyar37: Görüşürüz
Mesajı yazdıktan hemen sonra zil çaldı. Selen olmadığı için sınıftaki çok sıkı fıkı olmadığım ama yine de iyi olan arkadaşlarımla takılıyordum.
Selen sayesinde tanışmıştım zaten onlarla. Ben Selen'e göre aslında biraz daha asosyalim. Okul yeni açıldığında kimseyle tanışmamıştım. Selen gelip benimle tanışmıştı ve ondan sonra çok yakın olmuştuk. Şimdi onun sosyal biri olmasından dolayı bende bir çok kişiyle tanışıp arkadaş olabiliyorum ve arkadaşlarım arasında daha aktif olabiliyorum. Hani büyüklerimiz der ya "Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim." Cidden çok doğru bir söz(Konu nasıl buraya geldi bende bilmiyorum jsnjfvnduıf. Söylemek istedim sadece)
Son dersimizi de işledikten sonra servisler gelmemişti. Servislere bakım yapıldığı için herkes ya ailesiyle ya otobüse binerek ya da yürüyerek gidiyordu. Bizim evde okula yürüme mesafesi yaklaşık 35 dakikalık uzaklıkta olduğu için yürümeye karar verdim. Yürürken bir çok kafe geçtikten sonra 10 dakikalık yolum kalmıştı. Normalde ana sokaktan servisle eve geliyordum fakat 3 gündür inşaat çalışması olduğu için servis ara sokaktan eve bırakıyordu. Şimdi ara sokaktan geçiyorum fakat her yer çok karanlık ve yanlış görmüyorsam karşıda mavi kapüşonlu hırkasıyla bekleyen bir adam var. Adam pek tekin birine benzemiyor, biraz korkuyorum ama yine de bakmadan geçebilirim evet bunu yapabilirim. Adamın yanından geçerken adam birden koluma dokundu ve bende ani refleksle sağ kroşe vurdum.
- Lann ahhhhhh senin elinin ayarına
Yoksa.....
————————-
Oy vermeyi unutmayın :)
Yorumlarda kitabı nasıl bulduğunuzu yazabilirsiniz.