Kim bu ökzü? pardon öküz*

2.2K 9 3
                                    

''Of anne ya!'' diye bağırıp kapıyı çarpıp çıktım evden💅. Herhalde yağni. Neymiş ergenmişim. Ergen anandır. Off ya sinirim bozuldu! Annemle kavga etmiştik ama her neyse.

Merdivenleri birer ikişer inerken ayağım takıldı. Tam düşecekken-
Kimse beni tutmadı btw

Amele sümüğü gibi yapıştım yere şlap diye. Böyle lonks diye yapıştım. Ay neyse eteğim falan açıldı. Belki biri görür de azar diye iki üç saniye bekledim. Kimse yoktu binada. Neyse ayağa kalktım ve binadan çıktım. Cebimden ayfon 14'ü çıkardım ve bir şarkı açtım. Evet ayfon 14!

Siz fakirler ne anlarsınız 💅 Babam yurtdışından getirttirdi. Babam tesisatçı btw. Bilmiyorum olmayabilir de. Ay ben nereden bileyim babamın mesleğini?

Şimdiki nesil bunu mu bilecek? Babamı aradım.

"Efendim Çorbagül?" Evet ismim queen ismi. Çorbagül 💅 İmambayıldı koymayı da düşündüler ama babaannem izin vermemiş. Sağ ol boss bitch!

God bless you! Ay tabii ki Tanrı seni kutsasın demeyeceğim fakir gibi.

"Baba senin mesleğin ne?"

"Çorbagül ne diyorsun kızım? Biri çorbana limon mu sıktı?"

Babamın yüzüne kapattım. Ee wattpad görl olmak bunu gerektirir!

Bir süre sonra sonra- sayı saymayı bilmiyorum- bizim buradaki ormana geldim. Buraya Çamlık denilir.

Burayı cok severim btw. Az gibişmedik burada ehehe

Ay her neyse işte çamlıkta ağaçların içinde yürümeye başladım. Ay Çorbagül dediğin bak ormanın içindeyiz tabii ki ormanda ağaç olacaktı. Tepe olacak halo yoktu aq.

Azer Bülbül çalınca ağlamaya başladım. Sonra kendini durdurdum ve "Kraliçeler ağlamaz💅" dedim. Gözyaşlarımı sildim. Karnım ağrımaya başlamıştı. Osurmaya karar verip aynı anda burnumu çekerek osuruğum duyulmaz diye düşündüm. Off çok zekiyim💅💅( İki kere 💅 emojiyi kullandım çünkü iki kere zeki olduğumu düşünüyorum 💅)

Burnumu gürültülü bir şekilde çekerken üç günlük osuruğumu salıverdim. Hemen kokmaya başlayınca hızla uzaklaştım oradan. Saldım kaçar ayol!

Osurduğum ağacın yanındaki kedi bayıldı. Herhalde kokusundan. Hiroşima 2 mübarek!

Birden birine çarpınca  çığırmaya başladım. Kimse benden izinsiz bana çarpamazdı.

"Oha önüne baksana orangutan suratlı anasının sıçtığı 47 kromozomlu sperm yuvası-"

OHA!

Selamlar. Arkadaşlar ilk kurgum lütfen desteklerinizi esirgemeyin ayak parmaklarınızın arasını yalasınlar hadi. Çok edebi bir eser olduğunu düşünüyorum. +48 bir hikayedir. Yaş sınırına uyalım!!😠😡🤬

Ay cok heyecanlandım. Çorbagül sizce neye oha dedi? Umarım kitap olur

Bb.

ÇAMLIK OR*SPUSU(KİTAP OLMADI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin