𝐈 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐭𝐞𝐫𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐚 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐤𝐚𝐜𝐜𝐚𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐰𝐞𝐢𝐫𝐝 𝐯𝐢𝐥𝐥𝐚𝐧𝐬 𝐠𝐫𝐢𝐧 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐧. 𝐀𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐚 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐝𝐞𝐤𝐮 𝐚𝐩𝐩𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐚𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐡𝐚𝐝 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐞𝐫𝐚𝐥𝐲. 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐟𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬. 𝐈 𝐬𝐥𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐧𝐞𝐰 𝐮𝐚 𝐮𝐧𝐢𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐩𝐞 𝐤𝐢𝐭 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐠 𝐫𝐚𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨𝐚𝐬𝐭 𝐫𝐚𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐤𝐚𝐜𝐜𝐚𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐰𝐨 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲𝐬.
𝐈 𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐛𝐫𝐨 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲 𝐬𝐩𝐢𝐤𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐨𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐚𝐤𝐨𝐮 𝐛𝐫𝐨 𝐡𝐞'𝐬 𝐦𝐲 𝐭𝐰𝐢𝐧 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐢𝐚𝐥 𝐭𝐰𝐢𝐧 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫" . "𝐂𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐦𝐥𝐭𝐲𝐬". 𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐪𝐮𝐢𝐭𝐞. 𝐖𝐞 𝐚𝐫𝐫𝐢𝐯𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐀𝐥𝐥𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐧 𝐛𝐨𝐲 𝐛𝐫𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐈'𝐦 𝐚𝐤𝐢𝐦𝐨𝐭𝐨 𝐛𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨. 𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐁𝐚𝐤𝐨𝐮𝐠𝐨'𝐬 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐘𝐞𝐩 . 𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐬𝐢𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐤𝐨𝐮𝐠𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐤𝐢𝐫𝐚𝐬𝐡𝐦𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐧𝐤𝐢 . 𝐀𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐚 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐩𝐫𝐢𝐜𝐩𝐚𝐥 𝐧𝐞𝐳𝐮 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐧𝐨 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐯𝐢𝐥𝐥𝐚𝐧 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤 𝐢 𝐥𝐞𝐚𝐩 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐈 𝐠𝐫𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐨 𝐜𝐨𝐬𝐭𝐮𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐬𝐜𝐞𝐧𝐨𝐧𝐝𝐬 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐯𝐢𝐥𝐥𝐚𝐧𝐬. 𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐝𝐞𝐝 𝐈 𝐚𝐦 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐲 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 . 𝐓𝐡𝐞 𝐯𝐢𝐥𝐥𝐚𝐧𝐬 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐜𝐞. 𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐚 𝐟𝐥𝐚𝐬𝐡 𝐨𝐟 𝐢𝐜𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐧𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐚𝐧 𝐞𝐱𝐩𝐨𝐬𝐢𝐨𝐧
𝐀𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐝𝐞𝐤𝐮 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐨𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐠 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐨𝐟 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 f𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐡𝐞𝐫𝐨 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐈 𝐫𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐢𝐥𝐥𝐚𝐧𝐬 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐨𝐬𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐥𝐚𝐧𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐨𝐧𝐞 𝐛𝐢𝐠 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐞𝐤𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐭𝐨 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐫𝐨𝐤𝐢 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐈 𝐫𝐚𝐧 𝐢𝐧 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐭𝐨 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐨𝐤 class 1b joined the fight we sent them in as a diversion class 1a attack from the back me and bakugo came from the side with a big explosion deku came with a gust of air hawks came from the air and said pro heroes are on the way. I sent a message out to evacuate the next couple blocks around ua. mt lady and ryuk came In i ran toward what i thought to be the lead villan. Kaccan pushed me out the way said let the pros deal with them we can take cear of these low level threats. The pros said go and secure the students the big three jumped into action I said move every one to ground bata we arrive at ground bata to get the news that all might has defeated the villains and that we can return to the main school .