1. Siere

93 6 2
                                    

-A kő épület hamarosan meg fog telni sok fiatal és naív gyerekekkel akik jönnek majd a nagyon nemes és meg ható történeteikkel.

-Bizonyára. -Vont vállat a tünde férfi.- A te meg látásod szerint.

-Gyerekeket tanítunk lényeket ölni! Mind halálra ítéljük őket.

-Mégis miért? Hiszen meg tanulják hogyan védjék meg magukat! -Ült le Argaraf.

-Ha olyan jó lenne a suli már rég be kellett volna zárnunk. -Támaszkodott a tünde asztalára.

-Vannak tehetségesebbek. -Nyitotta ki a mappát.

-Igen  de azok nem a suliban tanulnak!

-Wayne én csak helyettes vagyok és nem tisztem dönteni ilyem dolgokról. A diákok maguktól jönnek ide. Senki nem fog fegyvert rájuk!

-Tch....és még én vagyok a gyilkos, nevetséges. Ki megyek! -Indult el a férfi.

-Wayne holnap év nyitó nem mehetsz el.

-Szarok Elton fejére. - csapta be az ajtót. Sóhajtva lapozgatott a tünde.

-Farkasok...

-Kopp.Kopp. -Lépett be egy hosszú de fél oldalt le nyírt, vörös hajú férfi. Smaragd zöld szemei csillogtak az izgatottságtól.

-Jó estét uram. -Argaraf fel se nézett.

-Hogy állunk?

-Minden diák kész van. Most nézem át utoljára.

-Wayne mondta, hogy ki megy.

-Igen és azt is, hogy szarik a fejedre. -Pillantott fel.

-Nem is ő lenne. -Ült fel az asztalra.

-Meg nyerted az ügyet?

-Simán.

-Hát persze. -Mosolyodott el Arg.

-Szerintem eléggé át nézted! Feküdj le. Holnap nehéz nap lesz. -Indult ki Elton. -Jó éjt Argaraf.

-Jó éjt főnök! -A tünde el pakolt majd aludni ment. A háló termek felé sétálva Waynen járt az esze azon és amit mondott neki. Tudta, hogy van benne igazság de ha nem lenne ennyi vadász már rég a szörnyek uralnák a világot. Még egy kicsit olvasott alvás előtt majd el aludt. Másnap reggel a formalitásos év nyitó után Wayne osztály főnökit tartott, hogy el mondja kinek milyen óra rendje lesz.

-Nézzük csak. Hmm...-Bele mélyedt a névsorba. -Okés a vérfarkasok jöjjenek ide. -Elővett egy kis pak óra rendet és ki osztotta. Minden fajnak külön. Viszont volt 1-2 különleges diákja. -Furcissiere. Ide jönnél? -Ült a tanári asztalnál a férfi. Egy fehér hajú jég kék szemű lány sétált oda.

-Igen?

-Tudod olvastam használsz tiltott mágiákat. -Siere csak vállat vont.

- A neved honnan kaptad?

-Anyámtól  leginkább.

-Vicces gyerek vagy. Tudod mit jelent a neved?

-Abszolút nem. -Hangjából sütött a szarkasztika.

-Jólvan .... Figyi milyen tiltott dolgokat használsz?

-Vér mágia,nekromancia, fekete mágia, alkímia. Ilyeneket.  

-Nem vagy semmi. Este meg mutatod mit tudsz?

-Ez nem tilos? -Rakta karba a kezeit.

-Ki mondta, hogy bárki tudni fog róla. -Vigyorodott el.

Démoni suliWhere stories live. Discover now