2. Vérzek!

36 5 3
                                    

Raf ijedten húzta össze magát. De ő csak közelebb és közelebb hajolt. Arcából csöpögött a véres nyál. Hegyes füle mellett egy golyó repült el. Meg dermedt majd szeme a füstölő pisztolyt fogó vadászra kúszott.

-Ha hozzá érsz meg döglessz! -Morogta. A lény oldalra döntötte a fejét. Arg sietve oda futott a tanárhoz.

-Senkit nem akarok bántani. -Emelkedett fel.

-Ez egy Stalker? -Suttogta Siere.

-Az. -Morogta Wayne acsarogva.

-Elton kérte, hogy menj az irodájába. Frucissiere kisasszonyt és Mr. Gejwint pedig kísérjem a szobájába.

-Ez beszél? -Nézte a lány.

-Dommiel vagyok. -Vigyorától Rafnan borsozott a háta.

-Ne hagy vele 2be. -Suttogta nagyon halkan Waynek a tünde.

-Majd én el kísérem őket. -Egyik pisztolyát el tette de másik kezébe maradt.

-Ha ragaszkodsz hozzá. -Indult el Dom.

-Miért beszél? -Követte őket Siere. De még mindig kifejezéstelen arccal.

-Ő egy tanár. -Suttogta Raf. -Különleges példány. Értelmes de én kicsit félek tőle. -Dom lomhán lépkedett előttük a tünde pedig Wayne karját szorongatta. Először Sierét kísérték vissza.

-Veletek megyek Eltonhoz. -Nézett a lényre Arg.

-Jó. -Vont vállat és szintén lomhán indult el a közel 2 és fél méteres szörny. Be léptek mind a 3an.

-Jó estét. -Köszönt mindenkinek El.

-Szeretnék Charsal beszélni 2-ben. -Dom és Raf biccentettek majd ki mentek.

-Argaraf. Tényleg nem akartalak bántani. -Félre döntötte fejét.

-Tudom..csak...-Sóhajtott. -Félek hogy 1x csak meg vadulsz és meg támadsz. Sajnálom.

-Nem fogok. -Mosolyodott el. -Már 10 éve 1x se vadultam meg. Jó éjt. -Lassan a háló terme felé vette az irányt. A tünde csak nézte ahogy Dom el tűnik a távolba. Le ült az iroda előtti székek egyikére sóhajtva. Majd az ajtóra pillantott. „Most biztos le cseszi...”

-El mondanád mi a rákot csináltál  ilyen későn egy diákkal a mezőn?

-Dugni akartunk. -El unottan nézett rá.

-Mindketten tudjuk, hogy ahhoz nem mész el az erdőig. Plusz egy ideje már nem fekteted meg a diákjainkat hála istenek.

-Jólvan beszéltem vele arról amit te basztál el mondani.-Mosolyogva rakta karba a kezét.

-Amiről nem tudsz nem azt jelenti, hogy utána kell járnod. -Nézett rá Elton.

-Mintha nem tudnád, hogy erre készültem. Szarul hazudtok. Miért nem mondtátok el?

-Mert nem kell mindig mindenről tudnod! Nincs kedvem a kérdéseidre és nem akartam, hogy kivételez vele.

-Jah igaz mert degenerált vagyok és nem lehet velem rendesen beszélni. Jogos...nevetséges. -Emelte 2 kezét.

-Csak nem volt kedvem ehhez a beszélgetéshez. -Dőlt hátra.

-Áhh mindegy. -Legyintett. -El mehetek?

-Még 1x ne csinálj ilyet.

-Jó! – Ki csapta az ajtót majd ugyan úgy be is csapta. Raf fel ugrott.

-Minden oké?

-Persze...Ha ilyen van kérlek legalább te ne titkoloz.

-Rendben. Sajnálom....Wayne?

Démoni suliTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang