فتاة بردح : نعم يا روحمك مين دي العقربة دانا امسحك و اغسلك و انشرك يولية يا ناقصة لو فاكرة هسكت لاااااا .
فتاة أخرى بشتم و ردح و بعض النساء تمسكها عن قتل المرأة : لا سيبك منها و تعاليلي انا يا معفنة لو فاكرة اننا ستات لحالنا لا فوقيييي يا دلدعي داحنا لا حكومة تلم و لا راجل يهم .
السيدة بردح : لا فوقوا على نفسكم يا عقربة منك ليها حاطين عينكم على جوزي يا معفنين .
الفتاة الاولى بشهقة مصرية : جوزك مين الي حاطين عينا عليه و هو فضل فيه نفس دا كفاية كرشوا .
السيدة بافتراء : اشهدي يا حارة المعفنين دول بيعاكسوا في جوزي لا و كمان بكل بجاحة بيفتروا عليه دانا هشرب من دمكم .
الفتاة الثانية بصراخ : سمعتي يا ملاك بتقول ايه احنا هنعاكس جوزها ليه جيمس بوند و الا توم كروز لايكونشي شاروخان و احنا منعرفش .
جوز الست : في ايه يا ابلة سحر احنا هنكدب على بعض انا عارف انوا عينك مني .
احد الرجال بصراخ مرعب : لا فك الحوار احنا متدخلناش عشان قولنا خناقة نسوان و البنتين عاملين الواجب و زيادة إنما تتدخل في خناقة النسوان هسيح دمك و الا يهمني .
ملاك و هي تشمر كفيها : لا يا سطا سيبلي انا الطلعة دي .
و هجمت على الرجل تذيقه كافة أنواع الضرب و ما كادت زوجته تنجده حتى امسكتها سحرسحر ببسمة : رايحة فين دانا لسة مضيفتكش و أعطت لها رأسية اسقطتها أرضا و بدأت بشد شعرها و اعطائها الصفعات و لم تتركها الا بعد شد اختها لها فقد سمعت احد الشباب يتصل لأخيها ايهاب
ملاك برعب : يخربيتك قومي ايهاب جاي هينفخنا .
صوت مرعب : من ناحية هينفخكم فهو هينفخكم .
سحر ببلاهة : في مثل بيقول الجري نص الجدعنة اجرررررررري يا اشرف . و صعدن يركضن إلى شفتهن .ملاك و هي تهدئ في اخاها
#الجنون_في_اكثر_مراحله
#ملاك_الاسد
#العصابة_الفكاهية
#قريباملاك اقتحم قلبي فهل من منجد
أنت تقرأ
ملاك الاسد(قريبا)
فكاهةمجنونة تحب الجميع فوقعت في عرين اسد لا يرحم فأصبحت ملاك الاسد لا احلل السرقة او الاقتباس ❌❌❌❌❌ الحقوق محفوظة✅✅✅✅✅