☯️ Începutul integrării 🔯

7 0 0
                                    

     ~După ce TB'S-ul a fost prins de niște ciudați, aceștia ajung în fața conducătorului John. Conducătorul la început nu-i cunoaște pe cei din TB'S, dar la o privire mai atentă, recunoaște pe cineva din cei 5 membri ai TB'S-ului.~

     Conducătorul se uită mai atent la cei 5 necunoscuți și observă că este cineva de care el își aduce aminte și începe să râdă.
–Ce este așa de amuzant încât ați început să râdeți?...întreabă Sky mirată de reacția neexplicată a conducătorului.
–Păi este foarte amuzantă situația pentru că eu aacum văd că cineva din cei de față îmi este cunoscut. 😅🤣😂
–Serios?! Dacă nu vă supărați, cine vă este cunoscut din cei 5?.....întreabă Sky curioasă 🤔🤔🤔
–Păi cine poate să-mi fie cunoscut decât Bya, fata pe care o știu de când s-a născut. ☺️☺️
     Toți rămân uimiți de afirmația spusă de conducătorul John. 😱😱😱

     Conducătorul John îi spune lui Sky să-și ia oamenii și să le arate împrejurimile celor din TB'S și apoi să-i instaleze într-o casă ce se află la capătul străzii unde locuieștie chiar acesta.
     Zis și făcut, Sky îndeplinește oridinile date de conducătorul John, dar care este și tatăl ei. Da, ați auzit bine, conducătorul John este tatăl lui Sky.

∞∞∞∞∞∞∞

     După „terminarea programului de lucru", Sky și tatăl ei ajung acasă, obosiți. Fiecare se duce și face un duș, apoi toată familia se pune la masă. John începe să povestească cum a fost ziua și ajunge la partea în care Sky îi aduce TB'S-ul în fața lui, iar Sky intervine nervoasă.

–Nu pot să cred că tu o cunoști pe fata aia?!... îi spune Skylar, tatălui ei. 😪
–Da, o cunosc și o cunoaște și mama ta. Părinții ei au fost cei mai buni prieteni ai noștrii de când eram pe Pământ, cu mulți ani înainte să te naști tu, spuse tatăl foarte relaxat și serios.
–Și de ce nu mi-ai spus până acum, de ce trebuie să aflu tot de la alții sau în momente când nu-s tocmai bune? 😪😪
–Sky, dacă aș fi știut vreodată că se va întâmpla asta, crede-mă că ți-aș fi spus mult mai devreme, zice John puțin nervos și întristat.

     Discuția continuă în sufragerie.
–Nu te cred. Sunteți niște mincinoși, plec, nu vreau să vă mai văd, spune Sky pe un ton nervos.

     Sky iese pe ușă, plângând și nepăsându-i de suferința din sufletul tatălui său.
     John rămâne singur în mijlocul sufrageriei, trist, dar în același timp și uimit de reacția fetei sale.
     După o jumătate de oră, Sky ajunge în fața casei iubitului său, Experion. Casa acestuia era mare cât o vilă, avea o grădină destul de simplă și cu nulte flori, o fântână în fața casei și vreo 2 mașini parcate în fața marelui garaj.

–Sky, ce s-a întâmplat? spune Experion puțin îngrijorat de starea iubitei sale.
–M-am certat cu tata și de nervi, am plecat de acasă și am venit la tine! spune Sky cu o voce tristă, începând să-i curgă o lacrimă fierbinte pe obrazul fin.
–Dar din ce cauză te-ai certat cu tatăl tau? întreabă Experion curios, încercând să o liniștească pe iubita sa și poate să găsească și o posibilă rezolvare pentru această ceartă.
–Știi că am prins o gașcă de copii care intrase fără permisiune în peșteră?! Ei, pe unul din copii ăia, tata și chiar și mama, îl știau și mie nu mi-au spus nimic... spuse Sky cu o voce nervoasă, plângând ușor, fără să-și dea seama. 😪😪😭😭
–Hai nu mai plânge, lasă că o să rezolvăm noi cumva, acum liniștește-te, îi spune Experion lui Skylar care începuse să plângă aproape în hohote.

     John nu știe că Sky s-a dus la Experion și după ce trec câteva ore bune, îngrijorat fiind, apelează la o echipă de căutare să o găsească pe fata lui.
Dar o sună și pe Bya și-i spune să-l anunțe dacă o vede pe Sky sau vine pe la ea sau pe la prietenii ei.

     Se face dimineață, Sky nu a fost găsită pe nicăieri, nimeni nu a văzut-o și conducătorul John este din ce în ce mai îngrijorat.
     Toată lumea vine la muncă și ca prin minune apare și Sky, alături de Experion. Conducătorul John, văzându-i, se înfurie pe loc și-i cheamă pe cei doi la el în birou.
     După o discuție destul de aprinsă, conducătorul John hotărăște ca Sky să stea în bază și să facă echipă cu TB'S-ul, iar Experion să stea de pază la intrarea în peșteră. Bineînțeles că nu le-a convenit la nici unul, dar s-au supus ordinului.

∞∞∞∞∞∞∞

     Pentru TB'S e prima zi de lucru în bază. Logic că ei încă nu știu cum stau lucrurile pe acolo, dar ușor, ușor vor învăța, mai ales că acum în prima zi Sky va trebui să le arate baza și tot ce trebuie să facă în diferite sectoare.

–Bun, deci de unde începem turul bazei și explicațiile sectoarelor?....întreabă Best, nerăbdător să înceapă munca.
–Ușor Best, lasă fata să înceapă cu începutul, n-o grăbi...îi spune Bya lui Best.
–Of, așa am un chef de muncă, dar după cum pare, nu trebuie să muncim prea mult azi...se uită Best ironic la Sky.
–Ce vrei să spui prin „nu trebuie să muncim prea mult azi"?...îl întreabă Sky pe Best, neînțelegându-i ironia. 🤨😠
–Skylar, nu te ambala așa. Best era doar ironic, ai înțeles aiurea, el are un stil mai ciudat în a glumi, liniștește-te puțin.... încearcă Bya să o calmeze pe Sky, care mai avea puțin și sărea la gâtul lui Best.
–...bine...dar să nu mai facă din astea, mai ales când sunteți în programul de lucru și mai ales acum, că voi nu știți bine locurile și chestiile de pe aici. 🙄😌
–Ok, până învățăm cum stă treaba pe aici, tu ești șefa și noi te ascultăm...spune Bya foarte calmă.
–Bine, așa să rămână...spune Sky mai liniștită.

     După ce TB'S-ul și Sky termină turul bazei, toți 6 se duc să mănânce, deoarece se făcuse ora pentru pauza de masă.
După o oră și jumătate se termină și pauza de masă, iar cei 6 se duc spre biroul conducătorului John pentru a raporta activitatea lor.
     În drum spre biroul conducătorului John, Sky merge în fața celor din TB'S. Bya îi lasă pe băieți să vorbească chestii de ale lor și se duce în fața la Sky. Știind despre cearta de seara trecută dintre Sky și tatăl ei, Bya încearcă să intre în conversație cu Sky.

–Ești ok?...o întreabă Bya pe Sky.
–Da, dar de ce îți pasă?....spune Sky uitându-se ciudat la Bya.
–Nu neapărat că mă interesează, dar știu ce îngrijorat era tatăl tău aseară când ai plecat și am vrut să știu dacă ești ok, dacă ai pățit ceva, dacă te pot ajuta cu ceva!....spune Bya puțin îngrijorată de cum va reacționa Sky.
–Sunt bine, da, nu ai cu ce să mă ajuți și chiar nu vreau să te bagi în viața mea, că din cauza ta m-am certat cu tata aseară....spune Sky nervoasă. 😡
–Bine, calmează-te, am înțeles ideea, nu trebuie să te enervezi așa...spune Bya cât de cât calmă, știind că Sky va reacționa urât.

     Ajungând în biroul conducătorului John, Sky rămâne în ușă, uimită de cine e în biroul tatălui ei.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 24, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

În inima necunoscutului...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum