Zuku!?

479 35 11
                                    

Yeşil saçlı küçük oğlan annesinin önünden koşuyor ve bir parmağı ile dondurma kamyonunu gösteriyordu.

- Anne! Anne! Bana dondurma alır mısın??!

Inko Midoriya güzel oğlunun isteğini yapmak için kamyonete doğru ilerledi ve Izuku'sunun en sevdiği aromadan iki topluk bir dondurma istedi. Dondurma hazırlanırken Inko elini cüzdanına atmış parasını çıkartıyordu.. Dondurma eline ulaştığında fiyatını ödeyip oğluna dondurmasını vermek için arkasını döndü.., fakat oğlu ortalıkta yoktu..

- Zuku!! Neredesin tatlım!?
...
..
.
- Izuku!?

Inko Midoriya oğlu Izuku Midoriya'yı bir parkta kayıp etmişti..

Eşine ne diyecekti..

Bunu polislere nasıl söyleyecekti..

Izuku'sunu bulabileceklermiydi ki?..
Ya bulamazlarsa..
Ya.. .
Bulamazlarsa?... .. .
_________________________________________
Izuku'dan

Çok heyecanlıydım. En sevdiğim parka gelmiştik ve üstüne üstlük bir dondurma kamyoneti de bulunuyordu!! Annemi kamyoneti göstere göstere koşuyordum..
..
Annem kaymonetten bana dondurmamı alırken ben de kum havuzuna girmiştim. Kumlardan her seferinde yıkılacağını bilsem de kale yapmaya çalışıyordum ki kumların üzerinden bir gölge gördüm, kafamı yukarıya doğru kaldırdığımda başımda ağzında siyah bir maske olan birisi bana bakıyordu.. Neden bana bu şekilde bakıyordu ki?...

Ben annemin yanına geri dönmek için hamle yaptığım anda bileğimden tutup yerden bulduğu bir taş ile kafama vurmuştu bile.. . .
_________________________________________
Katsuki'den

Inko Teyze gözlerinde yaşlar ile bir anda evimize girmişti.
Ne oluyordu.?
Ayrıca Izuku'm neden yanında değildi?.. Ona bir şey mi olmuştu?.. Benim aklımdan bunlar geçerken annem bir anda ceketini hızla üzerine geçirdi ve babam gelesiye kadar evden dışarıya çıkmamam gerektiğini söyledi..

Ne oluyordu?
Zuku'm iyi miydi?

(*Bisi demek için geldim. Bunlar şu anda 6 yaşındalar. Bilginize!*)
___________________________________________________________________________________________
Inko'dan

- Ne demek oğlumu bulamazsınız!!?

- Hanımefendi üzgünüz ama bu olayın üzerinden 5 ay geçmiş.. Üzgünüz ama oğlunuzun kayıp davasının kapandığını size 2 hafta önce söylenmiş..

- Sen ne dediğini bile bilmiyorsun be!

Bu adam nasıl olurda benim oğlumun kaybını bu kadar normal karşılayabilirdi!!? Sadece 2 adet kahraman oğlumu bulmak için seferber olmuştu ve onlar da zaten 3. Günde pes etmişlerdi.. Bu insanların sorunu neydi!!?  Hayır Inko kendine gel!!
Şu anda senin merak etmen gereken şey oğlun.. .

O iyi miydi acaba??

Ölmüş müydü yoksa?.. .
. . .

Experiemented Deku Au.. \ (Gay) \ DekuBowlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin