ALLMIGHT

333 33 5
                                    

Izuku'dan

Buraya geldiğimde daha 6 yaşımı yeni dolduruyordum.. Yarın ise 17 yaşıma basıyordum..

Beni kullandıklarını çoktan anlamıştım.. Bana kendi yarattıkları özgürlükleri enjekte ediyorlardı.

Şimdi ise beni guclendireceklerini ve en güçlü kötü ile bir savaş için hazırladıklarını söylemişlerdi.. Sanırım ismi ALLMIGHT idi.. Böyle söylemişlerdi.

Fiziksel özelliklerim fazlasıyla değişmişti.. Yeşil saçlarımın önlerinde siyah kararmalar vardı ve saçlarımı 2 ayda bir aynı şekilde kesiyorlardı..

Saçlarımın kıvırcık olduğunu söyleyip önüme gelmemesi için çoğu zaman da topluyorlardı..

Yeşil gözlerimden birisi siyahlaşmıştı ve siyah gözümün içindeki göz bebeğim yeşil ve mavi arasında bir tona bürünmüştü..  Bu özgünlüğü kullandığımda yeşil ve mavi tonlarında bir ateş elde ediyordum, bu ateş bana zarar vermiyordu ve ateşi sekillendirebiliyordum. Mesela etrafıma bir kalkan ya da ateşten bir duvar örmek gibi.. Bu özgünlüğün adının "Poisonous Fire" olduğunu söylemişlerdi.. Daha özgünlükte geçen zehir kısmı belirsiz..

Kolumda dirseklerimden parmaklarıma kadar inen siyah damarlar vardı..
Çok iğrenç duruyorlar..  Haha..
Bu özgünlüğüm tırnaklarımı simsiyah yapmış ve uçlarından dokunacımsı şeyler çıkıyordu.. Bu özgünlüğe "BlackWhip" diyorlardı.

(Açıklama için geldim, bu özgünlük Deku'nun yeni edindiği "BlackWhip" e çok benziyor.. Hatta bir nevi aynı özgünlük ama kollarında bulunan şeyler farklı. ;))

...

Son özgünlüğüm ilk çıktığında üzerimde deneyler uygulayan herkes benden yavaş yavaş uzak durmaya başlamıştı., çünkü bu özgünlük bana kana susamışlık hissi veriyordu...  
Bu özgünlüğü ilk kullandığımda yanıma gelen bir profesörü delik deşik edip kan kaybından ölmesini sağlamıştım..

Bu özgünlüğü aktive ettiğim zaman o sırada sectigim kişi ya da kişilerin hayatta kalma olasılığı kalmıyordu...
Özgünlüğün adını uyumlu olarak "BloodLust" yapmışlardı..
...
..
.
1 saat sonra
- Kalk hadi daha ne kadar beklememiz gerek seni..!(!)

Iğrenç kadın... Bana emirler verip duruyor.. Beni saçma sapan bir yere getirmişti ve karşımda her yeri çatlamış mavi saçlı birisi duruyordu..

Niye mal mal sırıtıyor ki şimdi bu..?

- Kararımı verdim.. (Shigaraki)

Ne kararından bahsediyor bu..(?) Benimle ilgili bir şey olduğu kesindi ama ne?..

- Benimle gel Izuku.. En güçlü kötü ile savaşmana az kaldı.

Annem çok mutlu olmalı... Acaba benim şu anda bir kahraman olmaya hazır olduğumu bilseydi ne yapardı.. Bana kendisi ile gelmemi söyleyen kadın beni odama bıraktı ve çıktı..

O çıkınca kendimi hemen yatağıma attım ve geçmişimi düşünmeye başladım.. En son ne zaman bir arkadaşım olmuştu..

Buradaki doktorlar bana arkadaş edinmenin çocukça olduğunu söyleyip güçlü olmam gerektiğini hatırlatıp duruyorlardı..
Ama zihnimi zorladığımda ve bayılacak duruma gelince aklıma sadece arkadaş konusunda tek bir isim geliyordu.. "Kat-chan" 
...
.
Bu ne saçma bir isimdi böyle.. Kimin ismi "Kat" olabilir ki..(?)
Bunları düşünürken fark etmeden adım adım uykuya adım arıyordum..

Experiemented Deku Au.. \ (Gay) \ DekuBowlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin