...

348 29 1
                                    


Izuku'dan

Uyandığımda beyaz bir odadaydım..

Beyaz bir oda dedim ben?!
Nerdeydim!?

Annem çok endişelenmiş olmalı!!

- Çıkarın beni buradan!!! Annemi verin bana!!!*

*hıçkırık*
Ağlamaya başlamıştım...
Neredeydim ben böyle..

Neden kimse bana cevap vermiyordu.. .?
En son..
En son.
En son(!) Annem bana dondurma alırken kum havuzunda oynuyordum ve ve..

Sonra ne olmuştu?..

- Sonunda uyanmışsın.

- S-sende kimsin?..*

- Endiselenicek bir şey yok, burada güvende olacaksın.

- Ne güveninden bahsediyorsunuz?..*

- Annen olarak tahmin ettiğimiz bayan ve sen bir çocuk parkindayken bir grup kötünün saldırısı altında kaldınız.. Üzgünüz ama parktan sağ kurtulan tek kişi sensin..

Ne diyordu bu adam?.. Ne demek sağ kalan tek kişi bendim Ha(!)

- N-nasıl yani.. Parkta hayatta kalan tek çocuk ben miyim?..*

- Evet. Bunun özgünlüğün ile ilgili bir şey olduğunu düşündüğümüz için seni buraya getirdik. Sohbetimiz sona erdiğine göre lütfen benimle gel.

Eminim annem şu anda onun için ağlamam yerine kahraman olmaya başladığımı görmek isterdi.. Bana kendisini takip etmemi söyleyen adamı takip etmeye başladım.. Güvenilir gibiydi.. Yani benimle ilgilenmeye gelen tek kişi oydu değil mi..

1 yıl sonra labaratuvarda..

- B-benim.. özgünlüğüm...*

Konuşamamaya başlamıştım.. Bana ne yapmışlardı böyle, bana sadece bir iğne enjekte etmişlerdi ve 10 dakika sonra gerçekten de bu hâle gelmiştim.. 1 yıl içinde bana verdikleri ilk iğne beni bu hâle getirmişti. Hanı benim özgünlüğümü bulmaya çalışacaklardı.. Çoktan 8 yaşına girmiştim.. Herhangi bir özgünlüğümün olmayacağı artık kesindi.. Öyleyse bana tam olarak her ne yapıyorlarsa iyi bir şey olmadığı kesindi.. Bana doğru önlüklü bir bayan geldi ve beni kucağına alıp bulunduğumuz odadan çıkıp beni başka bir odada bir yatağın üzerine bırakmıştı..

Yatağa yatırıldığım anda el ve ayak bileklerimi saran kelepçeler yerleşmişti..

Sanırım kapanan kelepçelerin hareketi kesilince içeriye elinde 2 tüp iğne ile önlüklü birisi girmişti..

Konuşmamı kesmelerinin sebebi çığlıklarımın duyulmaması gerektiğiydi..

Experiemented Deku Au.. \ (Gay) \ DekuBowlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin