Hilâl zengin bir ailenin tek kızıydı ve marmarise taşındıkları hafta 18 yaşına basıyordu ve bildiğiniz üzere marmaris gibi turistik bölgelerde hayat 00:00 da başlar o gün hilâl de ailesinden izin alıp dışarı çıkmıştı.
Saat 23:40 da en yakın arkadaşları Kerem ve Güneş onu evden almaya gelmislerdi ve hilâl herşeyden habersiz hayatının ilk aşkıyla tanışacağını bile bilmeden evden çıkmıştı bi bara girdiler kuzeninin ailesinin barına orda bütün gözler hilâl deydi bi an içlerinden kerem:
''Dans etmek ister misin?" demişti hilâl ise daha dans etme konusunda tedirgindi.
hilal:"Üzgüm kendimi pek iyi hissetmiyordum kusura bakmassan" diyerek nazikçe geri çevirdi kere mi ama bu bahane ciddi ydi fazla müzik ve içtiği bira ona iyi gelmemişti lavabo bahanesiyle dışarı çıkmıştı bide karşısında ne görsün magazin dergilerine kapak olan ve gündemden düşmeyen 'Aras Civanoğlu' Aras Hilâli öyle görünce yanına yaklaştı ve
''İyi misiniz?''dedi.
Hilâl ise bi anda Arasın kollarına düşü verdi Arasta bunun karşısında hemen bi taksi tutup onu hastaneye götürdü doktor:
''Korkulacak herhangi bir durum yok sadece fazla alkol alımı''demişti.
Aras olanlar karşısında şaşırıp kalmıştı onu nereye götüreceğini bile bilemezken kızı arabaya sokup sürücü koltuğuna geçmisti azda olsa korkuyordu çünkü daha önce böyle bir durumla karşılaşmamıştı kız kendinde değildi onu evine götürdü arabadan indiler ve Aras onu kucağına almak üzere arabadan indi kollarında ki cılız bedeni odasına götürmek üzere merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı.
Belki farkında değildi ama kızın yüzündeki saflığa ve masumluğa aşık olmuştu onu yukarı odasına çıkartıp yatağa yaptırdıktan sonra nolur nolmaz diye başında bekledi içinde bu kadar güzel ve zarif birinin orda naptığı ve kiminle olduğu soruları içini kemiriyordu.
#SABAH#
Aras tek kişilik koltukta uyuya kalmıştı Hilâl ise gözlerini açtığında başka bi odada olmanın şokundaydı Arası görünce biraz korkmuştu ne olduğunu anlayamamıştı ama Arasın yüzündeki o kusursuzluk onu belki hiç bilmediği bi duyguya sürüklemişti.
Aras uyanmıştı kızın uyanık olduğunu görünce ona olanları anlatma isteği doğdu için direk lafa girmişti:"Bak korkma na gerek yok dün gece barın önünde bir anda bayıldın bende hemen bi taksi tutup seni en yakın hastaneye görürüm doktor korkulacak birşey olamadığı sadece fazla alkol alımı dedi''dedim.
Hilâl ise hâlâ olayın şokundaydı ve bi anda Arasın ona ismini sormasıyla irkildi.
''İsmin nedir?"dedi Aras.
''H-hilal''dedi kekeme ve kısık bi sesle Arasın ona bu kadar nazik davranması karşısında ona teşekkür etme isteği duydu bir anada" T-t-t-teşekkür e-e-ederim''dedi Hilâl.
Aras hemen önemsiz olduğunu tavırlarından ve sözlerinden belirtti''Ben sadece insanlık görevimi yaptım küçük hanım''dedi Aras.
Hilâl bir anda kıpkırmızı oluverdi noluyordu yoksa gerçekten bu atan onun kalbimiydi.
#Hilalin Anlatımından#
Adını biliyordum ama sesi o kadar güzel ki ne kadar susmak istesemde"Adınız nedir acaba?"diye sordum Allahım bu ne resmiyet rezillik.Hafifçe gülümsedi "Aras"dedi ve "Açmısın?"diye sordu. Deliler gibi açtım ama eve gitmeliydim"Teşekkürler, ama eve gitmeliyim hem aç değil saol."dedim demez olsaydım karnım ve çocuğa milyonuncu defa rezil oldum.
"Gel, kahvaltı yapalım sonra seni evine bırakırız."dedi gülümsedi bende ona karşılık verdim ve odadan çıktı bende tam kalkıcakken odaya geri girdi"Bunları giyebilirsin biraz büyük gelebilir aşağıda kahvaltı hazır seni beklicem"dedi ve herhangi birşey dememe izin vermeden odadan cıktı. Onun kıyafetleriydi belliydi Nirvana yazılı bir tişört ve bir eşofman altı. Evet dediği gibi biraz büyük olmuştu ama tatlı duruyordu sanki sevgilisinin kıyafetini giymiş gibi ne diyorum ben ya en iyisi asagiya inip kahvaltı etmek. Merdivenlerden inerken onu gördüm beni görünce merdivene yaklaştı ve "Benden daha çok yakısmıs"dedi ve gülümsedi bende gülümseyerek karsilik verdim. Son basamakta eşofmanın parçasına takılıp düşecekken gözlerimi sıkıca kapadım ama belimde ve bacağımda hissettiğim ellerle gözlerimi açtım korkmuştum Arasın kalbi çok hızlı atıyordu hissedebiliyordum"İyi misin?" diye sordu kafa sallamakla yetinebildim."Hadi otur kahvaltımızı yapıp çıkarmız"dedi."Sağol, gerçekten herşey için teşekkür ederim Aras"dedim ismi çok hoşuma gidiyordu."Gerçekten önemli değil sıkma canını Hilal."dedi ve gülümsedi beni taklit edercesine.
Kahvaltı masasını topluyordukki kapı çaldı Aras bana "Ben bakarım"dedi ve kapıya ilerledi ve duyduğum ses"Olum kız iyimi bisey yapmadım dimi"oldu ve bu ses tanı çıktı. Aras "Saçmalama geç içeri ve çeneni kapa"dedi ve bi kaç ayak sesi sonrasında kafamı girişe çevirdim ama "Kerem?"şaşırmıştım yüzünden belliydi oda şaşırmıştı"Hilal?"dedi oda.
"Siz tanışıyormusunuz?"dedi Aras."Sana bahsettiğim kız dün gece doğum günü olan bir anda ortadan kayboldu Güneş seni çok merak etti ve ailene onlarda kalacağını söyledi herkes seni arıyor bekle onlara haber veriyim"dedi. Yaklaşık yarım saat sonra Güneş buraya gelmişti bin tane soru sormuştu ve sürekli arasın bana birşey galip yapmadigini soruyordu. Güneş"Biz artık eve gidelim arkadaşıma yardım ettiğiniz için teşekkürler."dedi ve ayağa kalktı Güneşi kucuklukten tanirdim onlarin ailesi ile beraber tasinmistik buraya ailelerimizde küçüklükten tanışıyorlar ve babamla Ali amca ortak bi holdingi vardı istanbuldan buraya gelme nedenimiz yeni şirketi burda açmaları ve değişiklik istemeleriydi."Senin tanısmamız pekte iyi olmamış olabilir ama ben yinede memnun oldum Küçük hanım"dedi Aras gülümsedim ve"Bende çok memnun oldum küçük bey"dedim gülümsemesi ne sebep olmuştu onu çok tanımıyordum tamam hic tanımıyordum ama ne biliyim gözlerine alışmıştım ve kapıdan çıkarken son bi defa teşekkür etmek için döndüğümde hic beklemediği bi anda sarıldı ve sarıldı ve sarıldı ayrılırken Güneşe ve Kereme caktirmadan cebime bir kağıt koydu. Güneş"Hadi."dedi ciddiyetle ve bende yürüyüp arabaya bindim. Son bi kez ona bakmak için döndüğümde elinde telefonunu gösterdi ve cebini sonradan anladım. Cebine baktım ve umudumu kesmişken sanırım aşık oldum numarasını kaydetti ve,Gönderilen:Küçük Bey
Mesaj:Küçük Bey?Mesajı gönderdim ve bir oh çektim gerçekten sevinmiştim ben bunları düşünürken biranda telefonumdan mesaj sesi geldi aman Allahım dedim.
Gönderen:Küçük Bey
Mesaj:Küçük Hanım☺Ve ben o yeşil gözlerde asla inanamiyacagim bir şekilde aşkı buldum tamam Hilal sakin ve bunu kimse bilmemeli o bile.