Capitolul 8

98 10 2
                                    

"Pot să o văd?" Întreabă Niall, ascunzând în oceanele sale albastre tristețe. Se vedea în ochii lui, era sincer.

Dar pe nenorocitul de Zayn îl doare în cur.

"Da."

Zayn parcă a vrut să zică ceva, dar a tăcut.

Ne-am întors la Harry și la Jess, care stăteau îmbrățișați.

"Harry, hai să-i lăsăm singuri."

M-a privit nesigur, dar a venit în sufragerie cu mine.

"Unde ai fost?"

"Să-l văd pe Zayn."

Se tensionase la auzul numelui, dar nu m-a întrerupt.

"Niall mi-a zis că a pariat pe 500 de dolari că Zayn nu se poate culca cu Jessica, dar Zayn a câștigat pariul. A spus că acum nu-l mai interesează de ea."

El se ridicase de pe canapea, învârtindu-se prin cameră. Avea maxilarul încleștat și era foarte nervos. Văzându-l așa m-am dus la el și l-am sărutat pe obraz, apoi l-am îmbrățișat strâns.

"La dracu Diana, sărută-mă!"

***Din perspectiva Jessicăi***

Harry și Diana au ieșit din cameră, dar Niall a rămas. Nu-l prea cunosc, n-am prea vorbit. Dar l-am surprins de multe ori sorbindu-mă din priviri.

Încă plângeam, dar mă mai liniștisem. Doare al dracu de tare.

Niall mi-a luat bărbia cu mâna lui mare, ridicându-mi-o încât să-l privesc în ochi.

"Tu chiar ții la el, nu-i așa?"

Am izbucnit din nou în hohote, sărind în brațele lui. Nu s-a sfiit, ba din constră. M-a strâns mai tare, parcă nevrând să-mi mai dea drumul.

Și după a început să-mi povestească cum s-a întâmplat.

"L-am văzut când a dat peste tine prima dată când v-ați întâlnit, iar pauza următoare am făcut un pariu. Am pariat pe 500 de dolari că nu poate să ți-o tragă, dar nu credeam că vei fi așa de naivă încât să-l lași să-ți intre-n pantaloni. Dar ai făcut-o. Ai putea zice că e vina mea, dar îmi pare foarte rău."

Pariu. Normal. Ar fi fost imposibil ca cineva așa de superb ca el să se simtă atras de cineva ca mine, m-am mințit singură.

"Nu e vina ta, e a lui. Mulțumesc că mi-ai zis." i-am zis eu, sărutându-l ușor pe obraz.

Telefonul lui vibră, dar el îl ignoră un moment. Îl scoase și citi mesajul primit, apoi se desprinse din îmbrățișarea noastră.

"Trebuie să plec, îmi pare rău. Dacă te pot ajuta cu ceva, sună-mă. Ne vedem mâine."
Harry și Diana s-au întors în cameră, cam ciufuliți, făcându-mă să mă întreb ce au făcut cât am stat cu Niall.

"Ți-a zis tot?" a întrebat Diana, tristă.

"Da." Am zis eu, suspinând.

M-a luat în brațe, mângâindu-mă pe spate.

"Ce vreți să fac de mâncare?"

"Legume cu carne la cuptor."

Am mâncat, apoi ne-am uitat la un film. Eu m-am dus mai devreme la culcare, și l-am luat și pe Harry cu mine.

***

Când ne-am trezit Diana făcuse deja micul dejun, omletă delicioasă pentru mine și Harry.

Am mers la duș, apoi m-am îmbrăcat cu niște jeanși albastru deschis cu talie înaltă și un tricou alb cu semnul Superman, părul prinzându-mi-l într-o coadă de cal.

"Mergem?" mă întreabă Harry.

"Da." mi-am luat geanta și am pornit spre școală.

Acolo, văzându-l pe Niall, m-am îngrozit. Era vânăt în jurul ochiului și avea buza spartă, mâna ținându-și-o în permanență pe burtă. Probabil a fost lovit și acolo.

Am alergat spre el, luându-l în brațe. Am murmurat la pieptul lui un "Cine ți-a făcut asta?" dar cred că știu deja răspunsul.

"A f-f-fost Zayn?" mă bâlbâi eu, în speranța de a presupune greșit.

El se uită trist la mine, strângându-mă mai tare în brațe.

"Ia mâna de pe ea! Nu ți-a ajuns bătaia de aseară?!" îl aud pe Zayn strigând.

"Zayn, lasă-l!!!" am țipat eu, văzând că vrea să-i dea din nou un pumn.

"Cine ești tu să-mi zici mie ce să fac?!" urlă el. "Acum două zile m-ai lăsat să te fut, iar acum te duci la Niall?! Curvo!"

Picioarele îmi tremurau, nu cred că el a zis asta.

Până să-mi dau seama, Zayn era la pământ din cauza pumnului pe care i l-a dat Niall când a auzit că m-a făcut curvă.

"Nu o numi așa!" țipă Niall la el.
Lacrimile alunecau agale pe obrajii mei. Acum nu numai că toată școala a auzit expresia lui Zayn "Acum două zile m-ai lăsat să te fut" și mă crede o târfă, dar și doare ca naiba. Am crezut în el și la dracu dacă nu aș fi băgat mâna-n foc că ține la mine! Dar doar și-a bătut joc... Și l-a mai și bătut pe Niall după toate astea, când Niall nu avea nicio vină.

"Te urăsc!" am suspinat eu la Zayn, cu lacrimi în ochi. În ochii lui vedeam uimire, probabil uimire pentru că eu chiar țin la el. Bat pariu că în sinea lui râde malefic.

Trebuia să-i ascult când mi-au zis că Zayn nu e potrivit, că doar le fute și le lasă. Am fost suficient de proastă încât să cred în cuvintele lui frumoase.

"Jess..." îl aud pe Zayn șoptind, dar am fugit. Am fugit la baie, unde înainte să intru, am auzit niște voci. M-am oprit să ascult, dar ceea ce am auzit nu m-a prea încântat.

"Și când ți-ai tras-o cu Zayn?" întreba o voce.

"Acum o săptămână și ieri, dar ieri a fost așa intens! M-a futut așa bine! a zis că nu a futut niciodată o fată așa frumoasă ca mine!" răspunde cealaltă voce pițigăiată.

Lacrimile continuau să curgă. Asta mi-a zis și mie în noaptea în care m-a dezvirginizat. Și dacă a fost cu ea și acum o săptămână, înseamnă că s-a întâlnit cu ea și în timp ce era cu mine, nu doar după. Oh, e așa un nenorocit!
Ele au ieșit din baie, surprinse de prezența mea.

"Nu erai tu aia care a încercat ieri să-l sărute pe Zayn dar el te-a refuzat?" râdeau ele. "Oh, n-ai nicio șansă cu el, fetițo! Chiar crezi că poți satisface un leu ca el?" Le-am ignorat, intrând în baie. M-am privit în oglindă. Aveam cearcăne iar lacrimile uscate mă făceau să par mai obosită. Arătam oribil.

"Jessica!" intră Zayn în baie.

"Pleacă!"

"Nu! Ascultă-mă!"

"Nu e nimic de ascultat, Zayn! Am înțeles: nu te atrag, nu mă vrei. Las-o baltă!"

M-a lipit brusc de perete, sărutându-mă cu patimă. Buzele sale le devorau pe ale mele, făcându-mă să rămân fără aer. Oh, buzele astea...

"Ai zis că nu mă atragi și că nu te vreau. Habar n-ai ce vorbești! Când sunt cu tine mă excit ca dracu iar tu ești TOT ce vreau..." mârâie el în sărut, uitându-se adânc în ochii mei. Încercam să-mi dau seama dacă minte, dar în ochii lui vedeam doar sinceritate.

"Doamne, Jess... Ce-mi faci tu mie!"

Love's HopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum