"Kedy 🛐"

1.5K 45 119
                                    

Direkt tepkiye geçelim yoksa boş yapıcam jshsjssjdjs

Tepki: eve gizli gizli kedi getirsek ve bunu fark etseler? 🐱

Eren
"kedi çok tatlıymış ama Komutan Erwin veya komutan Levi görse ikinizde atabilir yanii uzun lafın kısası dikkatli ol"

Mikasa
"Levi görürse ikinizide evden atar.."

Armin
"kediler hakkında bir sürü kitap okumuştum ve resimlerini görmüştüm.. Ama gerçeği ile pek fazla karşılaşmamıştım..Buarada.. Belki kediyi komutandan saklamana yardım edebilirim.. Y-Yani seni düşündüğümden d-değil yanlış anlama lütfen! Sadece.. Kedi çok tatlı ve atılmasını istemem.."

Jean
"eğer beni översen kediyi saklamana yardım edebilirim Y/N"

Connie
*uzun bir bakışmadan sonra* "sencede komutan kızmaz mı?"

Sasha
"kedi çok tatlıymış ama ben ona kendi yemeklerimden veremem yani bu konuda anlaşalım Y/N"

Annie
"Levi seni çok pis dövecek.."

Levi
"TCH..bu yaratık da neyin nesi!? Sana saçma işler ile uğraşmamanı söylemiştim Y/N.. İlk önce o kediyi dışarı at sonrada feza verece-..*sen ona köpek yavrusu gibi bakınca dayanamadı*"bu aptal yaratık bir süre daha durabilir ama sorumluluk sende Y/N.. Hele benim odama girerse ikinizide dışarı atarım.."

Erwin
"bak Y/N senin gibi askerlerin kendilerini güçlendirip çalışması lazım eve hayvan alması değil.." *aynı yavru köpek bakışları ile bakınca dayanamadı* "ah peki peki..hayvan durabilir ama sorumluluk sende Y/N başka türlü kabul etmem.."

Hange
"tamam iyi hoşta Levi görürse ikinizide evden atar ve ben buna dayanamayacağım için kediyi saklayalım.. Ha Y/N?"

Reiner
"bana subnimal mesaj mı vermeye çalışıyorsun.. Eğer kedi olmak istersen odama gelebilirsin bebeğim.. Ben sahibin olarak sana çok iyi bakarım.."

Ymir
"ben varken başka bir canlıya mı ihtiyaç duyuyorsun Y/N? Neyse kediyi boşver evlenelim biz ahah"

Historia
"kedi çok tatlıymış Y/N :3" *sonuç olarak Levi kediyi ve seni atamadı çünkü Historia buna izin vermedi.. Amk nasıl olsa kadın koskaca kraliçe kdkdks*

Hoh..yoruldum aw.. Neysem iyi günler dilerim aşkolarımmm<3<3<3<3<3

ᴀᴛᴛᴀᴄᴋ ᴏɴ ᴛɪᴛᴀɴ ᴛᴇᴘᴋɪ💫  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin