İstanbula gelen bir kiz otobüsten indikten sonra o anda o otobüste murat boz'un olduğunu fark eder ve hemen yanına koşar. Kızın adıda Eliz imiş. Bu kız murat boz hastası aslında o anda da murat bozu görünce çok heyecanlanır. Ve soru sorar konser için mi geldiniz diye, murat boz ise evet konser için geldim sadece şuan asistanımı arıyacağım beni alması için der ve ELiz bende sekreterlik okuyorum tesadüfe bakın . Murat boz da gerçekten mi diye şaşırır. Eliz murat boza daha yakın olmak için ben okulunu bitirdim aslında annelerin yanına geldim der. Murat boz şöyle Eliz'i heyecanlandırır . Derki murat elize, aslında benimde yardımcı asistana ihtiyacım var der murat elize . Eliz bu duruma çok sevinir düşünmesi gerektiğini söyler Yeliz.Murat da ona sadece 10 dakika verir . Yeliz ama benim eve gitmem gerek diye söylenir . Murat peki der ama numarasını ister ve iş için buluşucakları yeri belirler . Aradan 1gün geçtikten sonra murat yelizi arayıp buluşucaklari yeri söyleyip gelmesini bekler . Yeliz tamam dedikten sonra hemen maykyaj masasına oturur çünkü yüzü yorgunluk tan çökmüştü. Makyajinı yaptıktan sonra ışine başlıycağı elbiseyi 2sene önce beğenip seçmişti zaten hemen o elbiseyi giyip yola arabasıyla yola koyuldu. Ve yarım saat sonra orda olmuştu. Oturup önce sohbet ettiler daha sonra ise işten konuşmaya başladılar Murat sekreterlik konusun nasıl olduğunda sordu. Yeliz kendini övmeye başladı çok iyiyim demek gibi cümleler kurdu.
Murat hiç uzatmadan peki ozaman diyip hemen başla dedi . Yeliz budurma çok sevinmişti.