Geçiş

62 3 0
                                    

Lucy henüz 6 yaşında bir kızdı. Saçlarını çok seviyordu. Bundan dolayı vakit buldukça tarıyordu. Uzun lüle lüle ve simsiyah saçları vardı. Annesi o 3 aylıkken öldüğü için hiç bir zaman başkası saçlarını taramamıştı. Kendi kendine her vakit bulduğunda tarıyor kendine anne şefkatini hissettirmek istiyordu. Babası beceremiyordu.
Yine bir gece saçlarını tararken annesinin resmine baktı. Keşke yanımda olsaydın dedi. Tam tarağı bırakıyordu ki aynada annesinin fotoğrafını gördü. Ona dokunmak istediğinde eli aynanın içine girdi. Ve birden güçlü bir el onu aynanın içine çekti. Annesi alevin ortasında duruyordu. Yüzünü görmediği biri onu annesinin yanına götürdükçe annesi kıvranıyor kızım gelme diye bağırıyordu. Lucy ise annesine yardım etmek için dirensede yüzünü görmediği kişi knup daha kuvvetli ittiriyordu. Lucy korkuyordu. Sonra arkadan biri geldi ve annesinin boğazını kesti. Annesinin başını Lucy'nin bedenine sabitledi. Lucy artık ölmüştü annesi onu bedenine geçmiş onun saçlarını kesmişti. Lucy ağlıyordu. Daha sonra bir gölge geldi ve Lucy'nin kulağına eğilerek saçlarını bu kadar sevmen hiç de iyi olmadı. Çünkü o saçlar annenin saçlarıydı.. Annen senden intikamını aldı. Dedi. Birden gözünü açtı ve bunu diyen kişinin babası olduğunu gördü. Babası madem buradaydı saçını taramayı beceremeyen kişi kimdi?

Korku MakinasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin