Two months ago ....
මාස 2ක් ම ගත උනා . මෙ කාලය තුල මගෙයි අනිත් 4දෙනාගෙයි බැදිම ශක්තිමත් උනා . අපිට හිටපු එකම තරහාකාරයා තමයි minsuga. එයායි එයාගෙ යලුවා jungkook නිතරම කරෙ අපිට කරදර කරපු එක .
අද ,
Ji won ගෙ උපන්දිනෙ . මමයි අනිත් තුන්දෙනායි එයාට spraise එකක් දෙන්න යන්නෙ . මම වැඩ කරන cofee shop එකෙ . අපි එයාට තාම සුබ පැතුවෙ නැහැ . අද uni නිවාඩු නිසා . මම උදෙන්ම coffee shop එකෙ වැඩට අවා . Ji won ඇවිල්ලා කතා කරලා මුන එල්ලගෙන් ගියා . එයා හිතන්නෙ අපිට එයාගෙ උපන් දිනෙ අමතක වෙලා කියලා.මම coffee shop එකෙ window එකෙන් දැක්කා උඩ පැන පැන බඩු මලු ටිකකුත් උස්සන් එන tony boys ලා තුන් දෙනා . වෙන කවුරුත් නෙමෙයි namjoon , jin , hobi තමයි .
"හම්මො බර මෙන්න මෙ ටික ගන්නවා "
වෙන කව්ද jin තමයි . බඩු ටිකත් මට දිලා මගෙ කරෙ නැග්ගා.

මෙහෙම කියලා හිතන්නකො .👆👆
"Ji won අවාද su "
Namjoon තමයි ඒ ,
"දේ , මුනත් එල්ලන් ගියා "
මම කිව්වා .
"ම්ම්. හොබි එයාව එක්කන් යවි . ඔයා ඔන කරන එවා ලැස්ති කරනෙද su "
Namjoon තමයි .
"ඔක්කොම ලැස්ති යි . "
"Su අපි මෙ ටික සරමු "
"දේ "
Hobi ගියා . මම namjoon jin එක්ක cafe එක සරසන්න උනා .
දෙන්නම හරියට පොඩි දෙන්නෙක් වගෙ .
"Namjoon ඔක තියන්න "
"අයියො මෙ කිවෙනි එකද අනෙ "
"Jin ඔක ඔහොම නෙමෙයි මෙහෙම "
"දෙන්නම් නවත්තනවා "
මගෙ කටත් රිදෙනවා මෙ දෙන්නට කෑ ගහලා . බැරිම තැන cafe එකෙ විදුරු පුපුරන්න හරි කියලා කිව්වා.
"දෙන්නම් මන් කියන එක අහලා මෙතන්ට එන්නකො "
මම ඉන්ට අත් දෙකත් තියාගෙන කියපු විදියට දෙන්නම බය වෙලා ඇවිල්ලා table එකෙන් වාඩි උනා .
"මොකහරි ප්රශ්නයක් ද su "
Jin අහන ලස්සන විතරක් . මෙතන දෙන්නත් එක්ක සරසලා නෙමෙයි විනාශ කරලා .
YOU ARE READING
Amazing university life
Fanfictionඇය නමින් kimsuhyun . කූඩා කලෙයෙදිම පවුලෙන් ඇතරපු තම හිනය වෙනුවෙන් කැප වෙන තරුනිය . අහම්බෙන් හමුවන මිතුරන් . දගකාරයකුයෙ හිතක් . දෛවය මුන ගස්සවනෙ ඔවුන් . ඇය වෙනුවෙන් තම ජිවිතය පවා කැපකරන ඔහු