1 yıl sonra.
Sevgilim. Bu kitapı yazmağa tekrar cesaretim olmamıştı. Şu an tekrar kışta açtım kitapı. Beni soğuktan yakan kışta.
İntikam almaya çalıştım, fakat alamadım. Bulamadım seni benden ayıranı.
Ben o gün önüme haplar dizdim, bıçaklar dizdim. Yaparım dedim. Yüksek yerlere çıktım. Sahile gittim bir umutla yanına gelmek için. Fakat o gün rüyama girdin.
"Yapma." dedin. "Seni beklerim." dedin.
Ben seni dinlemedim, ancak o an bir şey kafama dank etti.
Eğer yanına gelmeye kalkışırsam, cehennem kollarını açar bana, sen cennetteyken. O zaman hiç yanına gelemem. Çok büyük hata yaparım. O yüzden beklemen gerek meleğim. Ben seni bekleyeceğim.
Zaten yanımda olduğunu hissediyorum bazı vakitlerde.
Burnuma aniden vanilya kokusu doluyor. Yanıma geldiğini hissediyorum o yüzden şarkımızı mırıldanıyorum.
Rüyama geliyorsun. Yine bankta oturmuş elimden tutuyorsun. Beni sevdiğini anlatıyorsun. Bende seni dinliyor, sana gülümsüyorum doya doya.
Biliyorum sevgilim bir gün tekrar bir araya geleceğiz.
Bana böyle güzel aşkı yaşatdığın için minnettarım sevgilim.
Benimde melek olacağım ana kadar bekle. Çünki dediğim gibi.
Ben seni hep beklerim meleğim.
Sevgi... en narin duygudur. yaşamadan bilemezsin derler. Ben yaşamadım. Aşık olmadım. Fakat bu iki insanın aşkına şahit oldum. Gönül ister ki engelleri aşıp, onların ne kadar biribirilerini kusursuz sevdiklerini anlatmak. O yüzden böyle bir yola el attım. Her şeyden uzakta, kendi dünyalarında seviyorlar biribirilerini. Böyle güzel aşka şahit olduğum için ne mutlu bana. Lâkin bu aşk'a günah diyenlerin gözü kör olmalı adeta ki, gözü kör insan bile bunların aşklarını hasretle kendi dünyasında izlerken.
Angst yazmak hep aklımdaydı o yüzden bu satırlara cesaret ettim içimi dökmeye.
Umuyorum ki bir gün sizde kendi Jungkookunuzu, ve ya Taehyungunuzu bulursunuz.
Beğenmeniz dileğiyle. Daffi sizi seviyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winter Separation | taekook
Fanfiction"Seni ilk yaz akşamı öpmüştüm, kiraz kokan dudaklarından." "İlk kış akşamıda, ellerimden gittin sevgilim." -Jeon Jeongguk'un mektuplarından. 120821