2. Bölüm

56 24 4
                                    

Annem de beni terk ettikten sonra İstanbul'da okula gitmeye başladım. Dedem benim için orda ev kiraladı. Ev işi dedeme kalınca kocaman bir ev tutmuş.(dedesi zengin) Eşyalarımı yerleştirdim. Okulum için çantamı hazırladım. Ama pek de umutlu değildim. Eski okulumdaki gibi olacağına eminim.
Yarın olur.

Okulda en arka sıraya doğru giderken birinin zihnini okudum istemsizce mor bir uzaylı çizgi film karakteri gibi pencereye bakarak onu düşünüyordu. Yanına yaklaştıkça mor uzaylılar artıyordu. Sonra bana baktı. "Hey, sen yeni misin?" Dedi. Ben de evet dedim ve hemen sırama geçtim öğretmen gelince sınıfa kendimi tanıttım.

O çocuk bana takmıştı. Sürekli peşimden dolaşıyordu. Ben ise uzaklaşıyordum. Ona da zarar vermek istemiyordum.

Manabe. Sürekli peşimden dolaşan çocuk.

Manabe: hey, ismin ne?
Diane: İsmim Diane şimdi beni rahat bırak.

- Neden böyle yapıyorsun?
- Arkadaş olmaya mı çalışıyorsun?
- Evet.

""Acaba benimle neden arkadaş olmuyor""
Diye düşünüyordu.
Yanına gidip arkadaş olamayız çünkü seni rezil ederim dedim diğer elim diğer koluma gitti. Gözlerim yere doğru bakıyordu.
- Neden
- Nedenini çok mu öğrenmek istiyorsun he?
- Evet
- Ben zihin okuyabiliyorum tamam mı!
- Ne(!)
- Öğrendin işte
- Ulan, bunun için neden kimse arkadaş olmaz.
- Yani sen benimle arkadaş olmak mı istiyorsun?
- Evet
- Ben her şeyi mahvediyorum.
- Ben seni hiç bırakmayacağım. Hep yanında olacağım.

Hem mutlu hem üzgündüm. Onu üzecektim. O zamandan beri beraber dolaşıyoruz.

3 ay sonra..

Sınıfa birisi geldi ve burda Diane diye girişi var mı diye sordu Manabeye. Ben de yanındaydım. Benden başka birisi yoksa var dedim. Manabe var diyerek beni işaret etti.

Mavi saçlı, mavi gözlü bir kız beni kucağına alıp sarıldı. Sen insanların zihnini okuyabiliyorsun değil mi? Test edelim. Bir şeyler dener evet sen gerçekten o'sun diyerek kucağına alıp döndürür. Biz psişik gücü olan insanların olduğu bir grubumuz var adı PGT seni de oraya götürmek için geldim. Manabe Ben de geleceğim diye söylenir. Senin ne gibi bir gücün var? Bir şeyler yapar. Seni de PGT grubuna alıyorum. Söylenmeye başladım. O neden geliyor dedim.
Manabe seni hiç bir zaman bırakmayacağına söz verdim bi kere.

Mavi saçlı, mavi gözlü kıza ismini sordum. Ben Rayne diye cevap verdi. Rayne bizi ormanların içinde bir yere getirdi. Büyük bir kapı vardı. İçeriye girdiğimizde kısa boylu biri vardı. Hemen atıldım 1. Sınıftan mı atladın? Dedim bana ters ters baktı. Rayne aslında o benimle aynı yaşta dedi.
Kusurabakma dedim. Sorun değil diye cevap verdi. Rayne kapının tüm kilitlerini kilitledi. Manabe sadece 2 üye mi var? dedi. Rayne bu yıl herkes kaçtı. Neden ki? Şimdi onları boşverelim. Biz çok iyi arkadaş olacağa benziyoruz.

Aslında Rayne'nin başka planları vardı. Annesi falcıydı ve onun intikamını almak için üyeleri kullanacaktır ve bundan sadece kısa boylunun haberi vardır. Diane baştan beri biliyordur. Tabii zihin okuyabiliyor. Rayne sonradan bunları Dianeye anlatır. Ama herşey birbirlerine gerçekten güvendikten sonra başlar. Okulda bir katil vardır ve sadece liselileri öldürüyordur. Polisler tüm PGT grubundaki çocukları uyarır siz bu işe karışmayın der. Fakat Diane benim yüzünden bir arkadaşımız hapise girdi diye yakınır.

Hapise giren kişi Manabeye aşık olan Manabe Dianeyi sevdiği için eskiden düşman şimdi dost olan insanlardır. Nasıl mı? Kızın adı Abbey.

Abbey, Manabe Dianeyi sevdiği için Onu dövdürür. Abbey karateye gidiyordur. Ordaki en iyi karate yapan kişidir. Ordaki herkes ona sadıktır. Adamlarına Manabeyi biraz hırpalamasını söyler Manabe Dianeyi evine bıraktıktan sonra kendi evine giderken döverler. Manabe kendini savunmasına rağmen hastanelik olur. Abbeyin adamları yanına geldiklerinde her yerleri kandır. Merak etme üstümüzdeki tüm kanların çoğu Manabeye ait derler. Abbey bağırır. Ben size hastanelik mi yapın dedim sadece hırpalayın dedim diyerek bağırır çağırır.

Diane Manabe'nin dövüldüğünü öğrenir. Öğretmeni Manabe'nin hastanede olduğunu açıklar. Abbey derste Manabeyi düşünüyordur. Diane zihnini okuyunca onun yaptırdığını anlar hastaneye gider. Manabeyi o halde görünce içeri girmeden gider. Hepsinin onun suçu olduğunu düşünerek kimseye hiç bir şey söylemeden dedesinin yanına geri döner.

Tüm grup Manabe hastaneden çıkınca onu aramaya başlar. Telefonlarına ulaşılamıyordur. Kısa boylunun adı Josef

Josef kameralara bakar ve en son indiği tren istasyonunu bulur. Manabe bu suç değil mi der. Kimse cevap vermez. Sonra yola çıkarlar. O şehirde olduğunu bildikleri bile onlara yetiyordur. Hava çok soğuktur. Manabe hangi otelde kalacağız? Diye sorduğunda Josef, Rayne sen rezervasyon yaptın değil mi der. Rayne, o görev senindi Josef der. Ne yani şimdi sokakta mı kaldık? Yoldan geçen birisi kalacak yeriniz mi yok der? ******** gidin orda size kalacak yer vardır der. (Bu adres eskiden (Diane'nin annesinin götürdüğü kızıma kötü ruhlar musallat olmuş dediği adamın adresidir.

Sanırım burası, der Rayne. Evet diye karşılık verir diğerleri yaşlı bir adam karşılar. Evine alır. İçeri girerler Rayne raftaki fotoğrafı görür ve hey şuna bakın diye bağırır. Rafta Diane ve yaşlı adamın beraber fotoğrafları duruyordur. Yaşlı adama siz Dianeyi tanıyor musunuz diye bağırır hepsi aynı anda. Yaşlı adam evet diye karşılık verir. Manabe "şimdi nerde biliyor musunuz" der. Evet der yaşlı adam. Yerini öğrenince sabahleyin erkenden yaşlı adamın söylediği adrese giderler.

Diane'nin dedesi çoktan onları karşılamış kahvaltı yapıyorlardır. Diane onları görür ve sizin ne işiniz var burada der içinden ve koşmaya başlar. Ama Rayne,Manabe ve Josef onu görmüştür. Peşinden koşmaya başlarlar. Diane dolabın arkasına saklanır. Manabe zihninde onu çıkartmak için bir şeyler düşünür ne düşündüğünü merak edin söylemicem. Diane hemen ortaya çıkıverir. Tamak sizinle geleceğim ama *********** yapma. Tamam diye cevap verir. Diğerlerini çağırır. Beraber kahvaltı yaparlar filan.

Yola çıkarlar. Herkes evine dağılır.
Yarın olur.

Herkes okuldadır. Dianeye katil saldırmış yaralanmıştır.

PSİŞİK GÜÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin