Diane sadece bir sıyrıkla katili atlatır. Katili bulmaya tekrar karar verir. Kadın polisin birisi "2. Sokak taraflarında çok dolaşmayın,katilin oralarda olabileceğini düşünüyoruz" der. Fakat PGT grubu o gün 2. Sokağa gider. Çünkü Rayne'nin annesinin intikamını alması gerekir. O gün Rayne katil tarafından saldırıya uğrayacakken Josef üstüne atlar ve Josef yaralanır.
1 ay sonra
Josef iyileşir. O gün Diane yine yaralanır. Kadın polisin adı Holly, Holly Dianeyi evine alır. Diane, Rayneye tam mesaj atacakken Holly, yemek yaparken tabakları kırar. Diane telefonunu fırlatıp mutfağa koşar. "İstersen yemeği ben yaparım" der. "Tamam" diye cevap verir. Diane yemekleri yapar,sofrayı hazırlar. Holly yemekleri wiler süpürür. "Sen benim aşçım ol" der şakasına. Sonra Diane'nin telefonu çalar. Telefon çalınca televizyonluğun altına düştüğünü fark eder. Almaya giderken arkasında bir gölge belirir. Holly'nin okulun katili olduğunu asıl o zaman anlar. Kapı açıkken hemen koşmaya başlar. Terasa kadar gidebilir. Artık köşeye kıstırılmıştır. Manabe diye bağırır. O sırada Rayne Josef'e sence polisin özellikle bizim 2. Sokağa gitmemenin söylemesi normal mi, sonuçta insan yapma denilen şeyi yapmak ister. Josef bir şeyler anlatır. En sonunda onun katil olduğunu anlarlar ve Diane'nin ortada olmaması dikkat çeker. Manabeye haber verirler.
Manabe Holly'nij evine koşarak gider. Diane bağırmaya devam ediyor. Holly'nin elinde ise bir bıçak vardır. O sırada Manabe gelir ve Diane'nin önüne atlar Holly'nin elinden bıçağı fırlatır. Diane Hollyle konuşmaya başlar. Holly de küçükken Diane gibi kimse onu sevmiyormuş. Diane,Hollyle konusup onu sakinleştirir. Manabe "ne yaptığını sanıyorsun" diye bağırır. "Biraz sessiz ol" diye karşılık verir. Holly özür diler ve okula doğru yola çıkarlar Holly diğer polisin yanına gider ve herşeyi anlatır. Tutuklarlar. Diane gitmemesi için çabalar. Fakat suçluyum ben diyerek gider. Her şey yoluna girer. PGT grubu Diane'nin dedesinin evinde yaz tatkinie gider. Deniz,kum ve yaz onlara çok iyi gelir.
15 yıl sonra
Herkes okulu bitirir. Manabe ile Diane evlenir. Rayne ile de Josef evlenir. Hepsi çoluk çocuğa karışır.
MUTLU SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİŞİK GÜÇ
Fantasy*** Diane'nın herkesten farklı bir çocukluğu vardı insanların zihinlerini okuyabiliyordu. Bu yüzden herkes tarafından dışlanılıyordu. Annesi ve babası tarafından bile terk edilmişti. Peki neden?... Sizi maceradan maceraya sürükleyecek gizemlerle dol...