Lea egész úton hazafelé azon gondolkozott ,hogy miképpen mondja el a családjának ,hogy tetszik neki valaki.Ugyanis tisztában volt vele ,hogy a szülei nem nagyon örülnének neki ha lenne párja ,főleg nem ,ha kb. 1 hete ismeri csak az embert és mindig szigorúan bántak vele otthon, ellenben a tesójával akinek minden meg volt engedve elsőre. A szülei már annak sem örültek ,hogy ilyen messzire költözik tőlük a gyerekük,de el kellett fogadniuk ,hogy a lányuk felnőtt. Lea ,a szülei miatt sosem érezte azt ,hogy belevághat boldogan egy kapcsolatba ,illetve félt ,hogy majd kevesebbet járhat haza vidékre. Viszont most úgy gondolta ,hogy talán meg kéne próbálni párkapcsolatban élni. A lány leült a szülei elé és elkezdett mesélni arról ,hogy mi is történik körülötte. Az apukájának már az elején sem igazán tetszett ez a történet ,de az anyukája úgy érezte ,hogy el kéne fogadniuk a lányuk döntését. Lea elindult hazafelé ,de még mindig kettős érzelmek kavarogtak benne. Nagyon tetszik neki a férfi és szeretne a párja lenni , de úgy érzi ,hogy nem bírná azt ha el kéne látnia minden nap egy embert. Az ölébe vette Szfinxet a legnagyobb lánycicáját aki egy fajtiszta ,fekete Main Coon. A szemébe nézett és azt kérdezte tőle, hogy : Mit tegyek? A cica nyávogott egyet , dorombolt, hozzábújt majd elaludt az ölében.Lea tovább gondolkozott majd kb 10 perc után valaki becsengetett hozzá,nem tudta , hogy ki az,hiszen nem jutott eszébe ,hogy kit is hívott át magához beszélgetni.Beleszólt a telefonba és megkérdezte ,hogy kiaz? David-el megbeszélték ,hogy ma este átmegy beszélgetni hozzá ,de egy hirtelen döntés miatt nem ment be hozzá a férfi. Lea ugyanis úgy érezte,hogy nem vállal egy embert az életében. Hétfőtől pedig nem ment dolgozni. Teltek- múltak a napok ,Dave kereste Őt ,írt neki ,de semmi válasz nem érkezett. A férfi belefáradt abba ,hogy viszonzatlanul szeresse - keresse Leát ezért 1 hét után semmi üzenet és hívás nem érkezett már tőle. A lány úgy érezte ,hogy ismét elveszette azt, akivel azóta egy párt alkothatnának azért ,hogy a családja örüljön.Nem gondolta ,hogy valaha is még beszélhet a férfivel és felmondott a kórházban majd hazaköltözött.
BINABASA MO ANG
Játékos szerelem
RomanceA történet egy férfi és egy nő hullámzó kapcsolatáról szól. Egyik pillanatban viharos a másik pillanatban felhőtlen a kapcsolatuk. A storyban Lea a főszereplő aki egyébként egy egyszerű , átlagos életet él ,ám többször úgy hozza az élet ,hogy összes...