Sabah sabah başımda Berra ablam bağırıyordu "Güneş hadi kalk " diye. Bende daha fazla inatlaşmadan kalktım eğer kalkmasaydım çok kötü şeyler olurdu. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve biricik ailemle kahvaltı yaptım. Evin küçüğü benim birde ablam var Berra ünüversiteye geçti benden 2 yaş büyük. Bugün Sayer Kolejine kayıdımı yaptırmaya gideceğiz yeni okulum ve arkadaşlarım olucak onun için heycanlıyım okulların açılmasına 1 hafta kaldı ve ben buraya alışamadım acaba bizimkiler napıyor ? Onlarsız okulda napıcam hiç bir fikrim bile yok böyle düşüncelere dalarken ablam " Güneş hadi hazırlan çıkıcaz birazdan " diyerek odasına gitti bende kendi odama gidip dolabımdan siyah şortumu ve beyaz askılımı giydim saçlarımı düzleştirdim ve hazırdım. Babam bizi aşşağıda bekliyordu ablamla birlikte arabaya bindiğimizde yola çıktık Sayer Koleji'nin önünde durduk ve arabadan indik. Müdürün odasına girdik müdür bizimle konuştu ve kayıdım yapıldı ablamla biz çıktık ama babam müdür beyle bişey konuşacağını bizim onu beklememizi söyledi ablamla okulum hakkında konuşuyorduk ki babam geldi ve okulumu beğenip beğenmediğimi sordu bende beğendiğimi ve çok güzel olduğunu söyledim. Okuldan çıkmıştık geriye sadece okul formalarımı almak kalıyodu arabaya bindik ve okul formalarının satıldığı bir mağzaya girdik okulumun adını söyleyince formaları gösterdiler Beyaz lakos ve siyahlı beyazlı kareli bir etek , formalarımı denedikten sonra aldık ve evin yolunu tutuk. Eve geldiğimizde evin içini annemin miss gibi yaptığı yemekler kokuyordu annemle konuştuktan sonra ablamla yukarı çıkıp üzerimizi değiştirip aşşağı anneme yardım etmeye indik. Masayı hazırladıktan sonra babamı çağırdım babamda gelince yemekleri servis edip yemeklerimizi yemeye başladık annem; " Güneş okulunu beğendinmi kızım ? " diye soru sorunca beğendiğimi söyledim. Yemeklerimizi bitirip ablamla sofrayı topladık ve salona geçtik bizimkilerle geldiğimiz günden beri 1 kere konuşmuştuk whatsapptan mesaj attım konuşuyorduk öyle burayı anlatıyordum onlara tatilde geleceklerini söylediler ama tatile daha çok vardı o zamana kadar sabredecektim Biraz ailemle vakit geçirdikten sonra odama çıkıp pijamalarımı giydim ve yatağımın içine girdim gözlerimi kapatıp uyumaya çalışıyordum ama uykum yoktu bir türlü uyuyamıyordum. Bende kulaklığımı takıp telefonumdan Pera- Sensiz Ben şarkısını açtım ve dinlemeye başladım ve o sırada uyumuşum.
Sabah kalktığımda kimse kalkmamıştı bende biricik aileme kahvaltı hazırladıktan sonra geriye sadece biriciklerimi uyandırmak kalıyordu. Herkezi uyandırdıktan sonra masaya oturduk ve kahvaltımızı yapmaya başladık çok neşeli bir ailem var bugün o kadar çok güldük ki :) yeni evimizde 2. kahvaltımızdı alıştım artık İstanbul'a karnımın doyduğunu anladığım zaman masadan kalktım bugün ablamla alışverişe gidicektik ve biraz da İstanbulu gezicektik üstümü değiştirmek için odama gittim üzerime giyeceğim kıyafetleri seçip giydim saçımı düzleştip hafiften bir makyaj yaptım ve hazırdım ablamı fazla bekletmeden aşşağı indim Annem ve Babam bizimle gelmiceklerdi. Annem yeni evimiz için hizmetçiler çağırıcaktı, babam da şirketimizdeki işlerle uğraşacağı için bizimle gelemiyordu bizde 2 abla kardeş beraber çıkıp gezicez. Ablamla vakit geçirmeyi çok seviyordum çok eğlenceliydi. Alışveriş merkzine geldiğimizde tek tek mağzaları dolandık beğendiğimiz şeyleri denedik, aldık ve sonra yorulduğumuzu anlayıp bir cafeye gidip kendimize kahve söyledik ve kahvelerimiz geldi sonra ablamla konuştuk güldük eğlendik ve sonra İstanbul'un en güzel yeri olan Kız Kulesini gezdik hava kararmaya başlamıştı bizde eve gitmek için arabaya bindik ilk başta İstanbulu hiç istememiştim ama güzel bir yer insan alışıyor :) Eve geldik annem yeni hizmetçi bulmuş babamda şirketten gelmişti onlara geçirdiğimiz zamanları anlatıyorduk gerçekten çok güzel vakit geçirmiştik. Ailecek yemeklerimizi yedik ben daha sonra odama çıkıp duş aldım pijamalarımı giyip yatağıma yattım.