Előző részből:
Viszont, Konoha-Ban megjelent az "igazi" Pein, de ki derült, hogy valójában az IGAZI egy papír fában rejtőzőtt és érdekes módon Naruto meggyőzte. Rólam viszont kerdezgetett, hisz valahogyan ismerős volt az arcom neki
-------------------------------------------------------------------------------------------------------Viszont épphogy, tudunk pihenni 1-2 hónapot, de jöttek a fehér Zetsu-k vagy mik, melyeket én és Naruto tudunk EGYEDÜL észlelni, ugyanis fel tudják venni az alakunkat és ki derült, hogy a hangommal tudok gyógyítani azaz énekelnek kell bruhh... Why...
Naruto-val éppen Gaara-ék felé tartottunk, mikor hirtelen fura érzés támadt bennem a.... A.... Szüleimről...
Naruto: Akira... Minden rendben?
Mintha a szüleim élnének...
Naruto: Akira...?
De az lehetetlen, hisz meg haltak a szemeim előtt....
Naruto: AKIRA!!!
- H.. Huh?... Bocsi Naruto, mit is mondtál?
Naruto: Minden rendben?
- .... Nem.... Olyan, mintha... Mintha a szüleim élnének...
Naruto: Ne feledd, hogy ez az Edo Tensei!
- Nem ez... Ez más, olyan, mintha tényleg élnének... Érzem a chakrajukat...
Naruto: De a szüleid nem meg haltak 2 éves korodban?
- De, jelenleg ezen gondolkodom, hogy hogyan élhetnének...
Viszont... Tudod, hogy a hangommal képes vagyok gyógyítani, igaz?Naruto: Huh? I... Igen!
- Viszont azt még nem tudom, hogy tudok-e vele erősíteni vagy támadni...
Killer Bee: Miért nem próbálod meg! Úgy is itt az ideje!
- Wut? Muszáj folyton rappelni? A végén még a felyembe veszem, hogy én is rappelni fogok
Naruto: Neeeee!
Killer Bee: Yeeeee!!!
- Bōiiis csendet! Először is nem fogok olyan rosszul és bénán rappelni, mint Bee-sama, másodszor is jobb leszek, mint Bee-sama!
Bee: Azt majd meg látjuk, a többieket meg ne bántsuk!
- Bruhh-!!!
Naruto: Valami gond van?
Nem válaszoltam csak tág szemekkel néztem előre, ahogy éreztem, Hogy egy nagy mennyiségű chakra van a közelben ez egy.. Felhőrejteki?...
- Bee-sama... Volt valaki akinek hatalmas mennyiségű chakraja van?
Bee: Hm... A 3. Raikage jut eszembe, volt egy erős támadása, de erről inkább Gyuuki tud jobban beszélni.
- Inoichi! Szeretném, ha össze kapcsolnak engem a 8 farkúval!
Inoichi: Hm, rajta vagyok!
YOU ARE READING
Egy Ninja élete(Nincs jobb ötletem a címhez :,> XD)
Adventure!!!!WARNING!!!! A TÖRTÉNET AZ ENYÉM, A KARAKTEREK ÉS A SOROZAT KISIMOTO MASASHI-HOZ TARTOZIK!!! +NEM MINDIG FOGOK AZ EREDETI STORY-N HALADNI! LEHET LESZ MIKOR AZ ÉN KARAKTEREM FOGJA AZT TENNI AMIT AZ EREDETIBEN pl.: Naruto, Konan, Sakura, Tsunade st...