- 5

27 4 0
                                    


──────────────────────

Lisa ders arasında defterini çıkardı ve ne yazacağını düşünürken kaldığı sayfayı açtı. Genelde okulda defterini çantasından çıkarmazdı, kimsenin yazdıklarını görmesini istemiyor.

Sırasında duran tükenmez kalemi alıp defterini karaladı. Aklına Jennieyi getirdi, ona söylemek istediği şeyleri defterine yazıyordu.

Ders bitmiş ama hala sayfa bomboştu, önemsemedi zaten zamanının çoğunu buna harcıyordu.

Defterin kapağını kapatıp kalktı ve arkadaşının yanına gitti. Bu sefer Lisa onu dinliyordu, evet Rosé sonunda Jisoo ile konuşmuştu.

rs'Bana inan, geldi ve dediki "Neden böyle yapıyorsun? Ne söylemek istiyorsan şimdi söyle."'

"Bu pek iyi bir şey değil, biliyorsun değil mi?"

rs"Hayır gayet iyiydi! Giderken beni tatlı bulduğunu söyledi."

"Emin misin? 2 aydır seni tersliyordu şimdi mi seni tatlı bulmuş?"

Rosé ona cevap vericekken arkadan biri Lisaya seslendi.

dh"Lisa bu senin fizik defterin mi? Eğer tamsa alabilir miyim?"

Lisa sırasına dönmüştü ama Lisa gelene kadar Dahyun ilk sayfayı okumuştu. Lisa bunu fark edince elini sayfanın üstüne koydu.

dh"Özür dilerim özür dilerim, zaten hiçbir şey görmedim. Özel bir şey olduğunu bilmiyordum üzgünüm."

Lisa Dahyuna güveniyordu, onun iyi biri olduğunu biliyordu o yüzden sorun etmedi ve elini Dahyunun omzuna koydu.

"Önemli değil sorun yok."

dh"Gerçekten özür dilerim."

Lisa sırasının altındaki fizik defterini alıp Dahyuna verdi.

dh"Teşekkürleer. Kimseye bir şey Söylemeyeceğim merak etme."

Lisa kafasini salladı ve tekrar Rosénin yanına gidip oturdu.

rs"O neydi?"

──────────────────────

Kimi yapacağımdan emin değildim ama hadi Dahyun olsun

lip & hip | Lalisa + JennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin