my lips will sweetly melt you - 3

39 2 0
                                    


──────────────────────

rs"Lisa."

rs"Lisa bak buraya."

Saçını yeni siyaha boyatan kız sarsıldığında fark etti arkadaşının onu çağırdığını. O halinden memnundu sevdiği kız en doğal haliyle karşısında gülümsüyor, daha ne olsun?

"Üzgünüm dalmışım, ne diyeceksin?"

rs"Gel gidelim daha bana bir şeyler ısmarlayacaksın."

"Ben öyle bir şey demedim. Fakir misin? Git al."

rs"Buraya gelip seninle oturursam istediğimi alacaktın, hani tek oturunca dikkat çekermişsin ya"

"Peki, git kendine süt al."

Cebinden yetecek kadar para çıkarttı ve arkadaşına uzattı.

rs"Ama sende geel, Sabahtan beri buradasın sürekli o kızı kesip duruyorsun çok belli oluyor."

rs"Zaten anlamıyorum kız nasıl seni görmüyorsa, kör falan herhalde. Şanslısın ya ben Jisooyu her izlemeye kalksam kaçıp duruyor, müneccim gibi kız bak maşallahı var."

belinden tutup kantine götürdü geveze arkadaşını. Eline uğraşacak bir şey verince susar düşüncesiyle.

"Kızın tam karşısına oturup ona imalı imalı bakarsan tabi kaçar. Umarım senin deli olduğunu düşünüyordur."

Masalardan birine oturup Rosé'nin gelmesini bekledi Lisa. Bir defteri vardı aklına gelen her şeyi yazıyor, işine yarayacak tabii ki.

Defterini koydu masaya, kalemini alıp arkasıyla oynadı bu onun alışkanlıklarından biri.

"Dudaklarım tatlı bir şekilde seni eritecek"

Lisa ilk aklına geleni yazdi. Böyle şeylerde iyi olduğunu biliyordu sadece yeteneğini boşa harcamıyor ve övünebileceği bir şey yapıyordu.

──────────────────────

madafakır rosie

lip & hip | Lalisa + JennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin