1.

50 4 1
                                    

Sitna, tamnoputa služavka je ušla u veliku, raskošnu sobu. Otvorila je srebrne paravane i dopustila suncu da se uvuče u svaki pedalj sobe.

"Gospođice, mislim da bi bilo vreme da ustanete, već je skoro prošlo podne, šta da kažem Vašim roditeljima.." rekla je pomalo drhtavim glasom prilazeći krevetu.

Nije da se Mina plašila svoje gazdarice, naprotiv, jako je uživala da joj služi, samo nije htela da glasno govori kako bi se lagano razbila.

"Mina, reci im isto što govori i bratova služavka, ili onaj naš dragi batler... Uvek je više voleo njega.."

Sluškinja se nasmejala, pošto je i ovo bila jedna velika laž, gospođicin brat, Ezio, nesumnjivo je bio veliki šarmer, ali su svi uvek osećali veću naklonost prema mladoj gospođici.. Možda zato što je izgledala tako krhka, bleda porcelanska koža, srebrna kosa i oči, izgledala je kao boginja.

Niko nije znao da li stvarno i jeste zapravo, jedna od njih..

Gospođica je pružila ruku svojoj vernoj služavki, što je ona i spremno dočekala..
Ustala je ta prelepa gospođica, lagano je prišla prozoru i otvorila ga.
Duvao je blag povetarac zbog čega joj je kosa lepršala. Nije bila previše duga, kao kod ostalih devojaka koje su imale do kraja leđa.. Nee, gospođica je bila umerena, kosa joj je tek malo padala na bedra..

"Hejj ljubavi, jesi li lepo spavala?" tamnokosi momak se pojavio na prozoru.

"Ezio, rekla sam ti hiljadu puta da ne ideš bez mene i da koristiš vrata.."

"Celeste, spavaš do podne, nije da sam baš mogao da te čekam, vidiš, nisi se ni obukla čak." pokazao je jednom rukom na njenu spavaćicu, dok se drugom držao za prozor.

"Okeeej, idi, ja ću sići dole za koji minut." rekla je, poljubivši brata u obraz.

Okrenula se i došla do ogledala, pogledala je ka ormaru ispred koga je stajala Mina i nervozno pomerala haljine levo, desno..
Konačno, izvukla je jednu svetlo-plavu haljinu..

"Ova će Vam prelepo stajati, izraziće Vaš svetao ten

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ova će Vam prelepo stajati, izraziće Vaš svetao ten." Mina je nasmejana došla do svoje gospodarice.

"Ni taman ten nije loš Mina.. Nego, zar ti se ne čini, Ezio me je malopre nazvao po imenu.. čudno zar ne.."

"Jeste, primetila sam, uvek Vas zove Luna, ali ovo je sad jer imate goste, pa ne želi da Vas drugi zovu tako." Mina se nasmejala i zategla korset.

"Hmm, okej, idemo Mina, biće loše ako ne siđem pre tih gostiju, zar ne?" Celeste se nasmejala.

"Gospođice, nemojte da zaboravite tiaru ."

Posle nameštanja u kosu, lagano su krenule da silaze niz stepenice

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Posle nameštanja u kosu, lagano su krenule da silaze niz stepenice..

Promise To The MoonWhere stories live. Discover now