2.

30 3 2
                                    

Kako su gospođica i njena služavka sišle niz stepenice i ušle u prostranu trpezariju, sustele su se sa četiri njima nepoznata momka.
Pored tih momaka bili su naravno gospođicini roditelji, brat i rođak koji joj je ujedno bio i telohranitelj.

"Dođi dušo, sedi, napravljen je tvoj omiljeni dezert." majka ju je pozvala da sedne do nje.

Ezio joj je pomogao da sedne. Svi su ustali, a potom ponovo seli iz poštovanja prema gospođici.

Otac je sedeo u prednjem čelu, majka i Ezio odmah do njega, Celeste do majke, a do nje Arno, njen rođak..

Arno je obično sedeo do Ezia, ali u slučajevima gostiju, on se premeštao do Celeste, kako bi je zaštitio u slučaju nekih neželjenih dešavanja.

Gosti su bili odvojeni dve stolice od porodice..

"Dakle, pošto je moja draga ćerka konačno odlučila da se udostoji i da ustane, da čujem o čemu je reč." otac je počeo.

Ezio je pogledao u svoju sestru, želeo je da odbrusi ocu, ali nije mogao pred gostima. Postoji stereotip da su ćerke i očevi nerazdvojni, ovde to nije bio slučaj..

"Došli smo kako bi.." jedan od momaka je počeo ali je ubrzo bio prekinut.

"Ako tražite ruku moje ćerke, može, hahah odmah je vodite ako hoćete."

Niko za stolom nije mogao da veruje šta je to grof upravo rekao.

Celeste je ustala od stola, zajedno sa Arnom.

"Sedi dole, vidiš da ugovaramo svadbu."

Celeste nije poslušala već je samo pomerila svoju stolicu i skroz se udaljila od stola, krenula je ka vrtu.

"REKAO SAM TI DA SEDNEŠ!"

Nastao je tajac.. Celeste nije reagovala, samo je lagano nastavila uz pratnju Arna i Mine. Nedugo zatim i Ezio je krenuo za njom.

"Luna, nemoj da se nerviraš, znaš da je on.."

"Znam Arno, zato me nije ni briga." lagano se nasmejala.

"Da li je dama za ples možda? Nismo dugo plesali, a bal je za nekoliko dana." pružio joj je ruku uz naklon.

"Ah, a muzika?"

"Odmah ćemo to da rešimo, zaboravila si da ti brat svira violinu.." Ezio se pojavio sa violinom u ruci i lagano počeo da svira...

Celeste je dodala tiaru Mini, nikada nije volela da ih nosi, a opet morala je, ne zna ni sama zašto. Mina je zatim ušla u kuću noseći tiaru na belom jastučetu.

"Da li biste me udostojili plesanja sa Vama, mademoiselle?" Arno se nageo i pružio ruku ka Celeste.

"Sa zadovoljstvom." najsmejana devojka mu je pružila malu, bledu ruku i počeli su da igraju.

Nisu ni sumnjali da ih zapravo neko posmatra iz šume....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 15, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Promise To The MoonWhere stories live. Discover now