Size daha önce hiç bir insanın bilmediği bir kahramandan bahsetmek için bu satırları karalıyorum. The Nothing Man o ki tarihin her yerinde var oldu. Her türlü kötülüğe tanık oldu. Fakat hiç bir kötü onu bilmedi. Hiç bir insan onu görmedi ya da duymadı. Ben mi ? Ben bir istisnayım, Neden istisna olduğumu size kitabın en başından söyleyecek değilim. Bu daha sonranın konusu. Neyse konumuzu dağıtmadan bilinmeyen bir süper kahramanı halka arz edeceğim.
The Nothing Man tarihin gördüğü ilk süper kahramandı. O Şeytan Havva'nın aklına girerken oradaydı. Şeytan'ın fısıldadığı ayartıcı sözleri işitti. Havva'nın ise Adem'i ayartışını gördü. Yasak elmadan alınan ilk ısırığı dün gibi hatırlar o. Havva'ya sorsanız O'nu tanımaz ama oradaydı. Her şeyi izledi, tanık oldu. Neden bir şey yapmadı mı diye soruyorsunuz? Onun süper gücü de işte buydu. Hiç bir şey yapmamak, Hiç kimse tarafından görünmemek ve bilinmemek.
Süper gücünün birinden feragat etmese bugün kelimeleri yazamazdım. ''Bilinmemek'' bu gücünden feragat etmesinin hikayesine şimdi girmeyeceğim ama gücünün üçte birini kaybetti. Artık eskisi kadar güçlü değil bunu bilseniz yeter. Ha ne diyorduk, unutmadan anlatmam gerek bu hikayeyi. Çünkü bir daha anlatmayabilir. Bir tek ben biliyorum.
Havva'nın ilk ısırığı, Adem'in elmayı dalından koparışında oradaydı. Süper gücünü kullanarak olanlara müsaade etti. Bu sadece başlangıçtı süper kahramanımız için. Adem ve Havva dünyaya sürgüne gönderildiğinde onları takip etti ama etraflarında bir süre dolanmadı. Bu zamanı anlatırken çok sıkıldığını söyledi bana. Süper kahramanlar için öyle olurmuş, kötülüğün olmadığı yerde onlara da ihtiyaç duyulmazmış çünkü. Bu kısmı anlatırken gözünde bir parlama belirdi dün gibi hatırlarım Habil ve Kabil'den bahsederken. Tam ona ihtiyaç yokken imdadına bir anda kardeşini kıskançlıktan öldüren Kabil yetişmiş. Kabil'in kardeşi Habil'i öldürdüğü ana tanık olmuş. Onu toprağa gömerken de izlemiş. Ne büyük bir kötülüktü dedi bana bir yandan da bir kahramana nasip olmayacak bir anda bulunmuştu. İlk cinayet işlenirken orada olan başka bir kahraman yoktu doğrusu. Süper güçleri sayesinde insan oğlunu hep takip ettiğini söyledi. Nerede kötü bir şey olsa orada olurmuş ve zaman ve mekandan bağımsızmış. Bu Onun aynı anda bir çok yerde olmasına müsaade edermiş.
Ben de onun yalancısıyım. Bana tüm bunları tek bir şartla anlattı. Çok uzun zaman boyunca bir çok kahramanlıkta bulunmasına rağmen kimse tarafından bilinmemek, O buna çok fazla içerlemiş ve artık bilinmek istiyor. Bu yüzünden tüm bu hikayeyi bana başkalarına anlatacağıma söz verdikten sonra anlattı. Ne dersiniz, böylesine büyük bir süper kahramanın hikayelerini duymak ister misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Nothing Man
FantasyO bir Süper kahraman. Zamanın her anında bulundu. Her türlü kötülüğü gördü. Kötüler ise onu hiç görmedi.