"Sayang okey tak ni??" Sean
"I tak okey la biy!!" Ayden
"It's okey sayang!!Hari yang kita tunggu selama ni dah tiba"Sean
Dari jauh terdengar suasana yang agak meriah menanti kedatangan kedua pengatin lelaki..Sean menggengam erat tangan Ayden sambil berbisik ke telingannya.."Sayang dah ready!!Semua orang dah tunggu kita..Kalau sayang berdebar genggam tangan biy kuat².."
2 Jam kemudian.
"Jemput makan semua"Sean & Ayden
First night 🔞🔞
Ayden Pov..
Penatnya hari ni seharian layan guest hurmm..Tapi tak apa Hari Bahagia Aku dengan Sean..Akibat keletihan Aku tertidur..20 minit kemudian aku dapat rasakan ciuman hangat dari Sean..
"Sayang kenapa u sexy sangat malam ni??"Sean
Aku yang dalam keadaan separuh sedar tidak menjawab pertanyaan Sean..Aku hanya merelakan sahaja apa yang dilakukan oleh Sean..Sesekalu aku mendengus kesedapan akibat cium hangat dari Sean..Lalu Sean membuka baju aku dan menjilat puting tetek aku dengan rakus..
"ahh...ahh mmm"Ayden
"Sayang i dah tak tahan i nak jolok u"Sean
Lalu Sean membuka seluar aku dan pakainya .Sekarang kami berdua bertelanjang bulat..Aku dapat melihat batang Sean yang separuh keras itu berukuran 7 incin..
"Biy jangan la stop..i dah tak tahan ni"Ayden
Sean memasuk 1 jari kedalam lubang aku dan selepas itu 1 jari lagi sehingga 3 jari dimasukkan..Selepas badannya sudah selesa Sean cuba untuk memasukkan batangnya tetapi tidak lepas..Lalu Sean bangun dan mengambil pelincir dan menyapukan ke batangnya dan punggung aku..Sean cuba untuk memasukkan semula dan akhir berjaya..Perlahan-lahan batang Sean dimasukkan kedalam punggung aku..Sehingga aku merengek kesedapan..
"ahhh biy sedapnya fuck..kuat lagi biy"Ayden
Lalu Sean memegang kedua tangan Ayden dan menuruskan pegerakkannya..kedua-duanya mencapai tahap klimiks...
"Tq sayang..malam ni biy puas sangat"Sean
"Welcome biy..btw malam ni 1 jam baru biy pancut!!"Ayden
"Biy tahan sayang..Kalau pancut awal-awal..Tak dapat rasa nikmat First Night!!"Sean
Kami berdua pun tertidur dalam keadaan berpelukkan sehingga ke pagi..
Bersambung....
° Hope u guys enjoy story yang Author buat °
Info
-Sean ( mepreg )
YOU ARE READING
Baby Boy [Mpreg] ✅
Romance( COMPLATE ) 18xx Mula -1 september 2021 Tamat - 13 march 2022