End

2.3K 43 8
                                    

"YAA!!!! KIM RAWOON"jerit Taeyang

Rawoon agak terkejut lalu melepaskan ciuman itu..Rawoon menghampiri Taeyang yang berada didepan pintu tandas..

End flashback

"Aduh hyung...kenapa cuai sangat..."kata Rowoon

"Hyung tak tahu kalau lelaki tu nak cium Hyung..."kata Rawoon

"Habis Taeyang macam mana sekarang??Rawoon boleh contact tak?"soal Hwall

Rawoon hanya mengeleng pertanya Managernya itu..

Skip.

Taeyang pov.

Aku rindu dia tapi dia rindu aku tak?hurmm susah la kalau couple dengan idol ni..Semua kena sembunyikan aku nak juga bebas macam pasangan couple yang lain hurm...Tapi aku kena kuat hadap semua ni .Demi Kim Rawoon aku sanggup...

Taeyang dengan semangatnya melangkah masuk kedalam Magic Entertainment.

Skip.

3 Bulan Kemudian..

Rawoon & Rowoon situation/pov.

"Hyung betul ke pilihan kita nak kenalkan Boyfriend dekat Mummy and Daddy?"soal Rowoon

"Betul la adik!!Takkan kita nak berahsia lagi dengan dia orang..Lambat laung mummy and daddy tahu juga!!Adik jangan lupa status kita ni apa!!!"terang Rawoon

Rowoon yang mengikut plan si Rawoon..Mereka berdua tidak mahu sembunyikan lagi tentang status mereka..Kalau bagitahu dekat media baru tiada artikel pasal mereka..

Mereka berdua sanggup mengambil risiko tentang kerjaya mereka..Demi kebahagian juga..

Party situation .

Kehadiran para tetamu dan juga rakan² idol memenuhi ruangan hall yang ditempah khas oleh Sean untuk putra kembarnya menyambut hari kelahiran yang ke 22 tahun.

Rakan² idol yang hadir seperti Shinee, Theboyz , Skz , Treasure , Enhypen, NCT, Cravity , Drippin , Ciipher dan banyak lagi..

Other situation.

Hwall menghampiri dua orang lelaki manis yang berada di dalam satu bilik khas mereka..Mereka adalah Taeyang dan Sunno merupakan pasangan kepada Rawoon dan Rowoon.Lalu Hwal berkata

"Dah sedia nak keluar??"soal Hwall

Mereka berdua memandang ke arah Hwall dengan perasaan yang agak gemuruh..Selepas dari pada party malam ini mereka berdua akan menempuhi satu cabaran yang agak besar..

Hwall melangkah keluar dari bilik itu dan ikuti oleh Taeyang dan Sunno..Mereka bertiga berjalan lebih kurang dalam 5 minit mereka pun tiba di hall yang penuh dengan para tetamu..

Tiba² lampu sport light memancar ke arah Taeyang dan Sunno..Mereka berdua agak terkejut dengan itu..

"Kamu berdua berjalan sampai atas stage..lepas tu Rawoon akan sambut Taeyang dan Rowoon akan sambut Sunno"kata Hwall.

Taeyang dan Sunno hanya mengikuti arahan Hwall..Mereka berdua berjalan ke arah stage...

"Malam ni saya nak buat pengumuman sikit!!"kata Sean

Para tetamu memandang kearah Sean a.k.a CEO MAGIC ENTERTAINMENT..

"Pasti semua para hadirin tertanya..siapa gerangan dua orang lelaki manis ni...Mereka berdua merupakan pasangan kepada anak² saya.."kata Sean..

Pihak media yang hadir terus memberi persoalan kepada empat orang jejaka di atas pentas..Namun dapat dijawap oleh mereka..

Skip.

Beberapa tahun selepas itu mereka semua hidup bahagia dan amat..Termasuk pasangan Rawoon & Taeyang and Rowoon & Sunno..Yang lebih mengembirakan lagi keluarga mereka..Selepas 20 tahun Ayden disahkan mengandung lagi itu membuatkan pasangan Sean dan Ayden gembira..

Anak² Sean dan Ayden telah berkhawin dan mereka hidup bahagia dengan pasangan masing²..

End

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Baby Boy [Mpreg] ✅Where stories live. Discover now