Cube ! + Kız grupları + Zorbalık iftiraları

71 8 4
                                    

Allah aşkına Cube ne bok yiyor ? . CLC yi dağıttı Soojin'in gruptan ayrıldığını açıkladı .  Ki ben Soojin'in gruptan kendi rızası ile ayrıldığını asla düşünmüyorum . Grubun imajını mahvettiğini düşünen bir çok insan var ama ben böyle düşünmüyorum .

İnsanlar sanki dört dörtlükmüş gibi başkalarını eleştiriyor özellikle zorba olduklarını düşündükleri idolleri . Çoğuna iftira atılıyor , bazıları doğru çıksa da çoğu yalan .

Soojin gerçekten son dönemlerde aşırı iyiydi gittikçe popülerleşti ve tam parlamaya başladığı zaman zorbalık olayı ortaya çıktı ( ki ben zorba olduğunu düşünmüyorum ) . Büyük bir kitle tarafından linç yedi . Soojin'in akrabalarından biri bu dönemde Soojin'in sürekli ağladığını yemek yemediğini ve çok zayıfladığını falan söylemişti . Teyzesi ya da halası bilmiyorum hatta ailesi evlerinden başka bir yere taşınmak zorunda kalmışlardı . Gerçekten Cube'nin sırf linçlerden kurtulmak için Soojin'i gruptan çıkardığını düşünüyorum ve Soojin'in rızası olmadığını düşünüyorum . Çok yetenekli bir idolü göz göre göre kaybediyor , cidden çok sinir bozucu . Diğer üyelerin ne kadar üzüldüğünü düşünemiyorum bile.

Aynı zamanda İrene - Lia - Aisha cidden insanların imajlarını kötülemek için uydurduklarını düşünüyorum . Özellikle Lia'yı gördüğüm en kibar idollerden biri ve zorba olduğu asla aklımın ucundan geçmez . İrene olayın üzerinden aylar geçmesine rağmen instagramın da asla aktif olmadı . Aisha ise kendine atılan iftiralara gerçekten üzüldüğünü söylemişti . 

Ayrıca Cube CLC'yi de dağıttı . Açık konuşayım ki CLC ve G-idle yi şirket bitirdi , anlamıyorum ki çaylak kız grubuna mı güveniyor ki ben Ligthsum'u yetersiz buldum . İki iddialı grubunu resmen harcıyor sadece kız grupları da değil Pentagon ve Btob u da harcadığını düşünüyorum . 

CLC gerçekten çok çabaladı fakat asla hak ettiği değeri alamadı . Ne kitle olarak ne de şirket tarafından . Ayrıca kendilerine ait tam bir albümleri ya da lightstick olmadı , gerçekten üzücü . 

:))))))))))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin