Bunaa eu sunt Park Sun-Hee si astazi este prima mea zi la noua facultate. Da... eu pana acum am facut primul an de facultate in Romania doar ca tatal meu a trebuit sa se mute in Coreea de Sud din cauza serviciului asa ca si eu cu mama am venit cu el aici.
Mama- Sun-Hee au venit prietenele taleee!
Eu- Acum vin! A da am uitat sa va spun ca si prietenele mele cele mai bune sunt aici. Haide-ti sa vi le prezint.
Ea este Hwang Yekir si prima pe care am acceptat-o in viata mea si are 20 de ani este a 3-a cea mai mare.
Ea este Koro Hyun si este cea mai calma dintre noi 4 si la fel si pe ea am acceptat-o in viata mea si ea are tot 20 de ani doar ca e a doua cea mai mare.Iar ea este Kim Noji si pe ea am acceptat-o in viata mea. Ea este cea mai mica dintre noi are inca 19 de ani😂 dar este si a doua cea mai rusinoasa.
Iar aceasta sunt eu da sunt si cea mai mare adica eu am 21 de ani si sunt si cea mai rusinoasa a da si cateodata si bebelusul grupului. Doar ca mai mult sunt mama grupului.
Yekir- Sun-Heeeeeeee. Incepe sa fuga spre mine iar eu stiind ca o sa imi sara in brate mi-am facut cruce ca sa nu cad cu tot cu ea si am lasat-o sa vina la mine in brate.Eu- Si am crezut ca eu o sa sar in bratele voastre dar vad ca nu e asa in orice caz si mie mi-a fost super dor de voi fetelooor.
Tata- Buna fetelor, daca tot sunteti aici haideti si voi la masa.
Ele- Buna ziua, venim acum!
~ Dupa masa~
Eu- Fetelor ma duc sa ma schimb si vin.
Noji- Ok, te asteptam.
~ La mine in camera~
Bun, acum cu ce doamne iartama ma imbrac?? Unde o fi bluza aia a mea? Gata stiu cum ma imbrac, macar sa ma asortez si eu cu ele. Deci daca ele azi poarta fuste voi purta si eu.
Gata acum hai jos ca o sa intarzii.
~ Aproape de facultate~
Yekir- Sun-Hee am ceva important sa te anunt legat de facultate.
Eu- Ok spune
Yekir- In primul rand este o gasca de 3 fete care sunt foarte razgaite, alintate si destul de razbunatoare. In al doilea rand este un grup de 7 baieti cei mai populari din facultate care nu sunt genul romantici sunt mai mult niste PlayBoy mai pe scurt s-au culcat cu jumatate din fetele de la facultate.
Hyun- A si asta nu e tot, Yekir s-a indragostit de unul dintre ei.
Eu- Oooooo, pai si macar e frumos? Stati stiti ce? Mai bine nu imi ziceti vreau eu sa îi vad cu ochii mei!
~La facultate~
Buna prieteni, scuzati ca a durat atat de mult sa postez primul capitol din aceasta carte dar oricum sper sa va placa a da si voi incerca sa postez maine al 2-lea cap. V-am pupat byeee 💜✌️
CITEȘTI
~Intalnire Pe Nevazute~ <P.J>
Romance"Uare se gandeste la mine asa cum ma gandesc eu la ea?" " Te urasc din tot sufletul meu!" "Cum ai putut face asta?" "Uare el ma mai iubeste?" ....