~Cap. 2~

31 4 2
                                    

~La facultate~

Eu- Fetelor, vedeti ca eu trebe sa merg sa imi iau orarul de la domnul director asa ca voi va puteti duce inainte.

Noji- Ok, ne vedem in clasa!

~Pov. Autor~

Dupa ce prietenele acesteia s-au dus spre clasa ea a pornit spre biroul directorului. Cand a ajuns in fata usii acestuia a ciocanit si dupa a auzit in intra.

~Pov. Sun-Hee~

Dupa ce am auzit un intra din partea acestuia am intrat

Eu- Buna ziua! Si fac o plecaciune in semn de respect

Director- Buna domnisoara Sun-Hee, banuiesc ca ai venit dupa orarul tau asa ca poftim!

Eu-Multumesc!

Director- Sper sa nu faci probleme pe aici si bun venit la aceasta facultate!

Eu-Multumesc domnule director si sigur nu voi face nimic rau!

Director- Ma bucur sa aud asta, poti pleca la clasa ta acum.

Eu- La revedere! Mai fac o plecaciune si deschid usa sa ies din biroul acestuia si incep sa pornesc spre clasa. Cat ma plimbam pe hol am observat ca un baiat vine alergand inspre mine.

~Pov. Jimin~

Intarziasem la prima ora adica cea de mate iar profa de la aceasta ora nu este pre draguta asa ca am pornit-o in fuga spre clasa doar ca dintr-o data am simtit ca dau peste cineva, nici macar nu m-am mai intors sa vad cine e pentru ca ma grabeam doar am auzit cum striga la mine ceva.

~Pov. Sun-Hee~

Acest baiat dintr-o data da peste mine si nu are bunul simt nici macar sa ma ajute sa ma ridic.

Eu- Cand te voi prinde iti plesnesc una peste mutra aia. Strig eu dupa el. Din fericire i-am vazut fata si pot spune ca nu arata deloc rau dar nu ma intereseaza pe mine de asa ceva.

Decid totusi sa ma ridic de acolo si sa ma indrept catre clasa.

~ In fata clasei~

Ciocan la usa si intru. Toti se uitau la mine iar eu m-am cam rusinat deoarece nu imi place sa fiu in centrul atentiei.

Profa- Tu trebuie sa fii Park Sun-Hee, nu?

Eu- Da, eu sunt.

Profa- Bine pai ma prezint eu prima apoi tu. Eu sunt doamna Park si diriginta acestei clase.

Eu- Pai, pe mine ma cheama Park Sun-Hee, am 20 de ani si vin din Romania doar ca parintii mei sunt coreeni de aceea pot vorbi atat de bine coreeana si sper sa ne intelegem foarte bine.

Toti au inceput sa aplaude si sa fluiere iar mie fara sa vreau mi-a aparut un mic zambet in coltul gurii.

Profa- Bine, gata copii! Sun-Hee poti sa te pui langa Yekir.

Asa am si facut m-am dus zambind direct langa ea si am si luat-o in brate. O sa le povestesc ce s-a intamplat pe hol in pauza.

~Dupa ora~

Eu- Fetelor trebe sa va zic ce mi s-a in...

? - Mai, mai, mai pe cine avem noi aici? Noua noastra colega si prietenele ei.

Hyun- Hai mai taci Yoora. Esti ca o moara stricata, i-ati minioanele de aici si lasane in pace.

Yoora- In primul rand nu vorbeam cu tine si in al doilea rand cine esti tu sa imi zici sa plec?

Eu- Pai sa inteleg ca tu esti Yoora acum, nu vreau sa fiu rea din prima zi asa ca o sa plec ca sa nu cumva sa ma infig in parul tau deoarece ai vorbit asa cu prietena mea. Byee

Am plecat din fata lor si le-am carat si pe fete dupa mine ca sa le pot povestii tot.

~ Dupa povestire~

Eu- Si cam asa s-a intamplat.

Yekir- Ai zis ca iti amintesti cum arata asa ca spune ca poate il stim.

Eu- Pai.. Era saten, mai inalt ca mine dar nici cat un pom avea un cercel in una din urechi si...

Noji- Aoleu, ai dat de necaz.

Eu- De ce? Ce am facut gresit?

Hyun- Pai ai dat de cel mai mare playboy din intreaga facultate si mama lui este diriginta noastra.

Eu- Aoleeeu! Cine doamne iarta-ma m-a pus sa tip dupa el? Ce ma fac acum?....



Bunaaaaaaa am revenit cu un nou capitol sper sa va placa si daca vedeti greseli vreau sa spun de acum ca imi pare foarte rau doar ca stiti cum e autocorectorul. Sa imi spuneti daca vreti capitole mai lungi sau mai scurte. Va pup si va iubesc ne vedem in urmatorul capitol. Byeee🥺✌️

Nu uitati de vot✌️✌️✌️💜

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 04, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

~Intalnire Pe Nevazute~ <P.J>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum