Slova Autora

292 9 0
                                    

Zdravím všechny čtenáře Kočičích válečníků a ty čtenáře, kteří právě čtou tento text.

Právě zažívám období tvůrčí krize na Wattpadu a nevěděl jsem, co dál psát do mých dosavadních příběhů. Ale jelikož zrovna čtu Kočičí Válečníky, a na Wattpadu není žádná dosti zevrubná encyklopedie na celou tuto sérii, rozhodl jsem se, že obětuji svůj volný čas pro psaní této brožurky.

Zároveň ale chci dodat, že tato brožurka je zaměřená na současnost v univerzu Warriors, což znamená, že obsahuje SPOILERY!!!!

Některé postavy taky nemají český překlad, nebo jejich český překlad neznám, takže jsou přeložena opravdu zkomoleně. Tyto překladatelské pokusy poznáte takto:
příklad: Kuba (z originálu "Jake")

Na začátku někdy bývají také úryvky z knížek. Všechny tyto úryvky a citace jsou přeložené mnou, protože fyzické kopie všech knížek v češtině opravdu nemám.

Ke skoro každé postavě je přiložen životopis (krátký, nebo dlouhý). Tyto životopisy pochází z fanouškovských stránek a jsou opět přeložené mnou z angličtiny do češtiny.

Snad se vám tento seznam (nebo jak tomu chcete říkat) bude líbit. Předem se omlouvám za gramatické chyby, chyby v překladu a případné podezření z Copyright Striku, neboť vážně neznám každý příběh na Wattpadu a nevím, kdo všechno něco takového už napsal.

Autor příběhu:
Jacky Modrotlapka (Pavel H.)

Warrior cats: Aneb vše známé o kočičích válečnících [NAVŽDY UKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat