Zářenka / Brightheart

85 3 2
                                    

"Nebýt Bílého Mraka, tak bych tu temnou dobu nepřežila. Dal mi jiný osud a já věděla, že bez ohledu na to, jak vypadám, byla bych v pořádku. Dokud mě Bílý Mrak miloval, už jsem nebyla Beztvář, ale Zářenka."

(Zářenka popisuje následky svého incidentu se psí smečkou v knize Tajemství klanů (z originálu "Secret of Clans"), strana 14 (přeloženo z originálu))

Zářenka je bílá kočka se zrzavými skvrnami na zádech, zrzavým ocasem a hustou hebkou srstí. Má jedno rozdrásané ucho, na čenichu obrovské stopy po drápech, jediné modré oko a srst vytrženou ze stejné strany obličeje.

Základní informace:

Jména:
Jasnínka / Brightkit (kotě)
Jasněnka / Brightpaw (učednice)
Beztvář / Lostface (válečnice)
Zářenka / Brightheart (válečnice, matka, starší)

Aktuální klan: Hromový klan

Předešlé klany: Lví klan (moderní)

Povahové rysy: dobrosrdečná, rozhodnutá

Postavení: starší

Věk: 148 měsíců / 12,3 let

Rodina:
Matka:
Bělka
Otec: Lev
Sestra: Popeluška
Bratři: Trnodráp (z originálu "Thornclaw"), Kapraď
Partner: Bílý Mrak
Dcery: Bělokřídlenka (z originálu "Whitewing"), Žlutohnědá (z originálu "Ambermoon")
Synové: Sněhový Keř (z originálu "Snowbush), Mokrejš (z originálu "Dewnose")
Pěstounské dcery: Lilie (z originálu "Lilyheart"), Semenotlapka (z originálu "Seedpaw")

Výchova:
Mentor:
Bílý Vichr
Neoficiální mentor: Bílý Mrak
Učedník: Sojčí Pírko (z originálu "Jayfeather")

Pozice dočasného léčitele Hromového klanu:
Předchůdce: Lístka
Nástupce: Lístka

Základní informace:Jména:Jasnínka / Brightkit (kotě)Jasněnka / Brightpaw (učednice)Beztvář / Lostface (válečnice)Zářenka / Brightheart (válečnice, matka, starší)Aktuální klan: Hromový klanPředešlé klany: Lví klan (moderní)Povahové rysy: dobrosrdeč...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný životopis:

Zářenka je starší kočka Hromového klanu pod velením Ostrého Měsíce, podvodníka (Šediváka), Vevrky, Lvího Plamene, a Šedého Pruha v jezerních teritoriích a dříve sloužila jako válečnice pod velením Ohnivého Měsíce a Ostrého Měsíce v lesních a jezerních teritoriích. Narodila se Lvovi a Bělce po boku svých sourozenců, Kapraďovi, Popelušce a Trnodrápovi. Jako učedník, byla Jasněnka vyučována Bílým Vichrem. Když Modrá hvězda odmítla Jasněnce a Rychlíkovi dát jejich válečnická jména, vydala se s Rychlíkem hledat psy, kteří se měli pohybovat u Hadích Skal, aby se osvědčili. Proto byl Rychlík zabit a polovina tváře Jasněnky byla roztrhána, což jí způsobilo životu nebezpečné jizvy na tváři. Kvůli tomu zranění, v němž přišla o pravé oko, jí Modrá Hvězda k velkému zděšení některých jejích klanových společníků dala jméno Beztvář jako připomínku, že Hvězdný klan umožnil, aby k tragédii došlo. Nicméně poté, co se Ohnivý Měsíc stal velitelem, byla přejmenována na Zářenku, aby ukázala, že už není Beztvář, a aby uctila svou odvahu a růst. Zářenčin partner, Bílý Mrak, oživil jejího zlomeného ducha, a měli spolu dva vrhy koťat, Bělásku, a Snížka, Mokříka, a Pryskyřičku (Žlutohnědou). Zářenka krátce učila Sojčího Pírka, než se rozhodl vyučit se léčitelem, a později pečovala o Lilii a Semenotlapku poté, co jejich matka zahynula v bitvě. O mnoho měsíců později se spolu s Bílým Mrakem a Kapraděm uchýlila ke starším.

Pár obrázků (popsáno zleva):

Pár obrázků (popsáno zleva):

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zářenka a Bílý Mrak

Zářenka a Bílý Mrak

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zářenka a Rychlík

Videa:

Shakira - Try Everything (Zootopia soudtrack) (Brightheart)

Anna Kendrick and Justin Timberlake - True Colours (Brightheart and Cloudtail)


Další postava: Hrom


Warrior cats: Aneb vše známé o kočičích válečnících [NAVŽDY UKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat