"Hvězdy se na toto místo dívaly nesčetně let. Kámen pod mými tlapami stál po nekonečné měsíce. Tato veliká skála se nezvedla ze země, abych si na ni mohla sednout. Tyto stromy nerostly proto, aby vám poskytly přístřeší. Tráva nezakrývala blata, aby změkčila naše kroky. Králíci nevyhrabali nory, abychom se v nich mohli ukrýt. Les nehořel, aby zničil váš domov. Tahle země není naše. Žijeme tu několik krátkých měsíců a pak zmizíme. Ale země žije dál. Není naše drápat se do soust a dělit se jako kořist. Musíme ji ctít a chránit. Krmí nás a ukrývá. Můžeme v tom být jednotní?"
(Vysoká Stínka hovoří k Čistomrakovi (z originálu "Clear Sky") a jeho kočkám u Čtyř Stromů v knize První Bitva (z originálu "The First Battle"), str. 234-235 (přeloženo z originálu))
Stinná Hvězda, známá také jako Vysoká Stínka, je mrštná, štíhlá, noční černá kočka s hustou srstí a s živýma, tmavě zelenýma očima.
Základní informace:
Jména:
jméno kotěte neznámé
Vysoká Stínka / Tall Shadow (brzká osadnice, velitelka, samotářka, starověká kočka)
Stinná Hvězda / Shadowstar (velitelka)
Aktuální klan: Hvězdný klan
Předešlé klany: Stínový klan, Starověký tribunál (z originálu "Ancient Tribe"), samotářka, Tábor Vysoké Stínky (z originálu "Tall Shadow's Camp")
Povahové rysy: Introvertka, Inteligentní, Vznětlivá
Dary z Hvězdného klanu:
1. - 9. život: neznámé
Postavení: ve Hvězdném klanu
Věk: neznámý
Příčina smrti:
1. život: Zabita jezevcem
2. život: Onemocnění z kašle
3. život: Sražená autem
4. život: Zabita samotářem
5. život: Zabita padajícím stromem
6. život: Smetená řekou
7. život: Infekční zranění
8. život: Zabita psy
9. život: Zabita Rychlovodkou (z originálu "Quick Water")
Rodina:
Rodiče: neznámí
Bratr: Měsíční Stín (z originálu "Moon Shadow")
Pozice velitelky skupiny Sluneční Stezky
Předchůdce: Stínový Mech (z originálu "Shaded Moss")
Pozice velitelky tábora Vysoké Stínky:
Nástupce: Šedé Křídlo (z originálu "Gray Wing")
Pozice velitelky Stínového klanu:
Nástupce: Havraní Kožich (z originálu "Raven Pelt")Stručný životopis:
Stinná Hvězda byla první velitelkou Stínového klanu v lesních teritoriích. Původně známá jako Vysoká Stínka, narodila se ve Starověkém Tribunálu a měla bratra, Měsíčního Stína. Jako jedna z prvních souhlasila s odchodem z hor a po smrti Stínového Mecha na cestě převzala velení skupiny Sluneční Stezky. Vysoká Stínka se utábořil na blatech a nedůvěřovala cizím kočkám, odvracela ty, kteří se chtěli přidat. Po smrti Měsíčního Stína ochotně odstoupila z vedení a předala ho Šedému křídlu; později se však spolu s Šedým křídlem stala spolu-velitelkou skupiny.
Během smrtící bitvy proti Čistomrakově skupině, Vysoká Stínová neváhala zabít, aby přežila, což vyústilo v zabití Jedlovka (z originálu "Fircone"). Jakmile se skupiny začaly rozdělovat, rozhodla se žít v borovicích a její skupina byla přejmenována na Stínový klan. Vysoká Stínka přijala jejích devět životů a stala se Stinnou Hvězdou; ale poté, co začal podezřívat Rychlovodku a její pokusy ji zabít, Stinná Hvězda rozpoutala bitvu mezi klany. Stinná Hvězda a Rychlovodka se navzájem zabily, což z ní udělalo prvního velitele, který přišel o devět životů a vystoupila do Hvězdného klanu. Později dala Černému Měsíci vůdcovský život a naléhala na nezávislost svého klanu po jeho vstřebání do Oblačného klanu.
Pár obrázků (popsáno zleva):
Smrt Stinné Hvězdy a Rychlovodky
Hromový Měsíc, Stinná Hvězda, Oblačný Měsíc, Říční Měsíc a Větrná Hvězda
(ZAKLADATELÉ KLANŮ DIVOKÝCH KOČEK)Videa:
Fall Out Boy - Centuries (Shadowstar, Skystar, Thunderstar, Windstar, and Riverstar)
Další postava: Větrná Hvězda
ČTEŠ
Warrior cats: Aneb vše známé o kočičích válečnících [NAVŽDY UKONČENO]
RandomToto je Brožurka, Encyklopedie,... (nehodící si škrtněte) o knižní sérii Kočičí Válečníci od sedmi spisovatelek píšícím pod společným pseudonymem Erin Hunter. V této brožurce se dozvíte vše o postavách, nebo klanech (to není zatím jisté) univerza Wa...