T-4 (UMRUMDASIN SEVGİLİM!)

13 0 0
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda evde çok tatlı bir görüntü vardı. Ah ! Ne hoş! Desem yalan oluurrrrr ! Çünkü sabah alarmın sesiyle açtım. Ben o alarmdan nefret edenlerden değilim hatta çok severim. Çünkü alarmda annemle babamın güzel sesleri çalar. :) ah ! Ne kadar özledim onları bilemezsiniz . Neyse kalktım paytak adımlarla banyoya gittim. Bir kaç kez kere yüzeme su çarptım. Aynadaki yansımama baktım aynı aşkım aynı aşkım başka bişey değil ! Yarından itibaren sarışın aşkım geri dönüyor off offf ne çok işim var. Neyse saat 07.00 'dı. Vazgeçilmezim siyah pantolon giydim. Ve de üzerine alt yarısı deri üst kısmı siyah transparan bir gömlek giydim. Ayakkabı olarak siyah spor ayakkabıları giydim. Koyu göz makyajımı yaptım. Bordo rengi rujumuda sürdüm. Saçımıda salaş bir şekilde topuz yaptım. Çantamı da alıp çıktım. Arabama atladım. Eee ablanızın Audi Q7 diye bir arabası var owowowoowowowo yani neyse hızı severim hem de çok bir motorum da var. Ve çok iyi kullanıyorum. Neyse hızlı bir şekilde hastanenin otoparkına geldim ah yine dakik bir insanım!

Çünkü her zaman aynı yerde aynı zamanla karşılaştığımız bir kişi var. Dr. Hakan GÜLTEKİN ah! Gerçekten müthiş bir adam karizması ,yakışıklılığı,gülüşü,o gamzeri ah !çok tatlısın be adam sen !

Neyse bugün gerçekten yoğun işim bittiğinde arabama atlayıp eve doğru giderken Turşu almayı unutmuştum ve evde kalmadı. Pofffff !

İki uç kavanoz turşu alıp eve gittim. Eve gittiğimde oturup dizi izlemeye başladım. Paramaparça diye bir dizi var abi çok değişik bişey ya onu izliyorum. Ayyy bugün pazartesiydi değilmii izin Günlerim Cuma-cumartesi-pazar günleri ooooo !

İzlerken birden kapı çaldı. Kapıyı giderken korkmuştum kapıyı açtığımda gördüğüm kişiyle bayılacaktım. Annemleri öldüren o Piç ah seni geberticem ! Adamın üstüne saldırdığım da hemen her tekniğime geri cevap veriyordu. Evet çok iyi dövüş ederdim sokak dövüşü çünkü abim öğretmişti. Kendimi koruyabilmem için şu esmer olan hani o işte bu !

"Lan şerefsiz sen hangi yüzle bu eve gelirsin Piç!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TURŞUUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin