Eveeettt ben herşey harika hallomadı neden çünkü kaç haftalardır Gerzek arkadaşımız Yağız beyler yokk off
Ve şimdi napıyorum Yankıyı onlardan alana kadar çocuk esirgeme kurumunda kalıcak ben de tabletimden evlere bakıyorum aslında kendi evimde kalabilir im. Ama burası benim küçüklüğümün geçtiği ev ve Yağızın evinde ben orada kalmak istemiyorum. Çünkü başka kızları attığı eve gitmek istemiyorum ıyyy iğrenç !
Neyse bu evde iğrenç hikayelerim var mesela bu evde ailemi kaybettim abim yüzünden
5 sene önce ;
Son sınıf ögrencisiyim ahhhh hemen bitsin laynn neyse okuldan eve doğru gidiyordum. Eve geldim evin önünde 2 tane range rover ahhh süper lan bu araba koala gibi yapıştım arabaya bırakmıyorum siktirrr araba da bi çocuk var lann rezil oldum mk gaç gaaaç !
Neyse eve doğru yol aldım kapının önüne geldim. Son anda fark ettim evin kapısı açık hasss neyse eğer kotu bisey varsa topuklayıcam onun için ayakkabılarımı çıkarmadım. Salona girdigim de annem ve babam dizlerinin üzerinde oturtmuşlar ve başlarında iki adet badigart biri esmer biri sarı Allahı var yani yakışıklılık abidesisiler offf neyse olduğum yere oturup
"ANNNEEEE! N'OLUYO BURDAAA!"
annem ise sakin bir ses tonuyla ;
"Kızım abin nerde biliyor musun ?"
"O-okulda ol-olma-sı gerekiyordu Mert geç kalıcaklarını söyledi!"
Esmer olan bana yaklaşıp ayağa kaldırdı ve beni kendine çekti bunu bana ne cürretle yapabilirdi ki! Sen kimsin ki ! Ne cürretle bana dokunabilirsin HARAM!evet kapalı değilim ama dinimize uyan bir kızım ben !
Bir anda beni itti duvara tutundum
Esmer sarıya fransızca; "bunu söylemişlerdi ama bu kadarını tahmin etmemiştim ben büyüleyici kokusu var sen yap "
Tam sarı başını sallarken ben ;
"Fransızca biliyorum başka bir dil lütfen ?!"
Esmer olan 'öyle miii?' der gibi bakıp üzerime yürüdü ve beni kolumdan tutup annemlerin yatak odasına doğru götürmeye başladı hayir olmaz!hayir nolur yapmasinlar nolur !
Kapıyı kapatıp beni duvara yasladı ve burnunu boynumda gezindirmeye başladı ahh hayır elleri nereye gidiyor öyle eteğim kısa değilki dışarlarda bunlar için can atan kaç kişi var niye ben ki ! Ahh inanmıyorum nolur yapma nolur ben kendimi sevdiğim adama saklamak istiyorum nolur daha ismini bile bilmediğim adama değil
Sanki bunu duymuş gibi oda ;" Güven " dedi adına hiç yakismiyordu hatta hic ! Hayla boynumla ugrasiyordu yeter artik be adam !Beni bir anda çekip kulagima dediği kelime ;" Tecavüz kaçınılmazsa ,zevk al"
Beni odadan çikartip annemlerin yanina götürdü ve adamlara bir bas işareti yaptu adamlar su mesul sesi cikarttilar " şak-şak " güvenliği kaldirdilar ve annem vr babam yerde sonra bende
Gözlerimi actigimda kendi odamdaydim içerden kuran sesleri geliyordu hay allah az önceki şey kabustu kesin annem yine sabah sabah evin nuru gelsin diye kuran okuyo salona geldiğimde ortada bir adet tabut vardi hayir onlar kabustu kabusss.!!!!!!
Oracikta yigiliverdim sonra kendimi hastanede buldum ve iyilestim okuluma1 sene gitmemistim . devam ettim ve bu evde hala oturuyorum o günden sonra abimi hic görmedim abim benim aksime siyah sacli siyah gözlüdür ama acayip yakisiklidir yani ooooff offffff neyse tabletten evlere bakarken bir ev carpti gözüme çok 5+1 bi ev ve superrrrr rezidans gibi bir yer galiba olllleyy yeni hayat yeni serüven beni bekle aşkım geliyoooooorrrr!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURŞUU
Teen FictionKendine işi adamış kız ve hayatına giren bir erkek bu öyle bi erkek değil gençler!