𝗣𝗮𝗿𝘁 𝗼𝗻𝗲 .♡︎
( 𝗵𝗲𝘀 𝟱'𝟭𝟭 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗶𝘀 )
( 𝘆/𝗻 𝗶𝘀 𝗯𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝟱'𝟰 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗯𝗿𝗼𝘄𝗻 𝘀𝗸𝗶𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗽𝘂𝗳𝗳𝘆 𝗰𝘂𝗿𝗹𝘆 𝗵𝗮𝗶𝗿 )
♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎
" 𝑖 𝑠𝑤𝑒𝑎𝑟 ℎ𝑒𝑠 𝑠𝑜 ℎ𝑜𝑡 " 𝘆𝗼𝘂 𝗺𝘂𝗺𝗯𝗹𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗿𝗲𝗮𝘁𝗵 𝗹𝗼𝘄𝗹𝘆 𝗯𝘂𝘁 𝗻𝗼𝘁 𝗹𝗼𝘄 𝗲𝗻𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗳𝗼𝗿 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗻𝗼𝗶𝘀𝘆 𝗮𝘀𝘀 𝗯𝗲𝘀𝘁𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱 . " 𝗝𝗨𝗦𝗧 𝗙𝗨𝗖𝗞 𝗛𝗠 𝗔𝗟𝗥𝗘𝗔𝗗𝗬 " 𝘀𝗵𝗲 𝘄𝗵𝗶𝘀𝗽𝗲𝗿-𝘆𝗲𝗹𝗹𝗲𝗱 . " 𝘀𝗵𝘂𝘁 𝘂𝗽 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗵𝗲𝗮𝗿 𝘆𝗼𝘂 " 𝘆𝗼𝘂 𝗵𝗶𝘀𝘀𝗲𝗱 . " 𝘀𝗼 , 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗮𝗻𝘁𝗮𝘀𝗶𝘇𝗲 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗵𝗶𝗺 𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝘆/𝗻 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗿𝗮𝗶𝗹 𝗵𝗶𝗺 𝗮𝗹𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆 " 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 . 𝗬𝗼𝘂 𝗿𝗼𝗹𝗹𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗲𝘆𝗲𝘀 𝗮𝘁 𝗵𝗲𝗿 𝗰𝗼𝗺𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗶𝗻𝘂𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝗹𝗼𝘀𝘁 𝗶𝗻 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁𝘀 . 𝗬𝗼𝘂 𝗰𝗹𝗶𝗰𝗸𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗽𝗲𝗻 𝗮𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝘁𝗮𝗿𝗲𝗱 𝗮𝘁 𝗵𝗶𝗺 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗰𝗼𝗹𝗹𝗲𝗴𝗲 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 , 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗿𝗶𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗳𝗶𝗴𝘂𝗿𝗲 𝗼𝘂𝘁 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝘀𝗼 𝗮𝗹𝗹𝘂𝗿𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗵𝗶𝗺 . 𝗛𝗲 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝘀𝗽𝗼𝗸𝗲 𝗺𝘂𝗰𝗵 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗼𝘃𝗲𝗿𝗲𝗱 𝗵𝗶𝘀 𝗳𝗮𝗰𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝗺𝗮𝘀𝗸 ,𝘆𝗼𝘂 𝗵𝗲𝗮𝗿𝗱 𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗶𝗻 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝘀𝗼𝗿𝘁 𝗼𝗳 𝘁𝗿𝗼𝘂𝗽𝗲 𝗯𝘂𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗶𝗱𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗿𝗲 . 𝗬𝗼𝘂 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗲𝗱 , 𝗻𝗼 𝗻𝗲𝗲𝗱𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗸𝗻𝗼𝘄 . 𝗬𝗼𝘂 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗲𝗱 𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗲𝘀𝘁𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱 𝘄𝗵𝗼 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗹𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝘀𝗺𝗶𝗿𝗸 . 𝗬𝗼𝘂 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗽𝗹𝘂𝗺𝗽 𝗹𝗶𝗽𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘀𝗼𝗳𝘁𝗹𝘆 " 𝗜 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗶𝗺 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝗺𝘆 𝗺𝗼𝘃𝗲 ." 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗴𝗿𝗶𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗮 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 . " 𝗙𝗜𝗡𝗔𝗟𝗟𝗬 𝗕𝗜𝗧𝗖𝗛 𝗜 𝗕𝗘𝗧 𝗬𝗢𝗨𝗥 𝗣𝗨𝗦𝗦𝗬 𝗦𝗧𝗔𝗥𝗩𝗜𝗡𝗚 " 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝗲𝗺𝗶-𝘆𝗲𝗹𝗹𝗲𝗱 𝗱𝗿𝗮𝘄𝗶𝗻𝗴 𝗮 𝗯𝗶𝘁 𝗼𝗳 𝗮𝘁𝘁𝗲𝗻𝘁𝗶𝗼𝗻 " 𝗠𝗜𝗡𝗔 𝗦𝗛𝗨𝗧 𝗧𝗛𝗘 𝗛𝗘𝗟𝗟 𝗨𝗣 𝗣𝗘𝗢𝗣𝗟𝗘 𝗔𝗥𝗘 𝗟𝗢𝗢𝗞𝗜𝗡𝗚 " 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝘀𝗹𝗼 𝘆𝗲𝗹𝗹𝗲𝗱 𝗮 𝗯𝗶𝘁 𝗴𝗮𝗶𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝗮𝘁𝘁𝗲𝗻𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗵𝗼𝗹𝗲 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗵𝗶𝗺 . 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗲𝗮𝗰𝗵𝗲𝗿 𝗲𝘆𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝗮𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗲𝗱 𝗼𝘂𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗶𝗻𝘂𝗲𝗱 𝗵𝗶𝘀 𝗹𝗲𝘀𝘀𝗼𝗻 . " 𝗳𝗼𝗿 𝗳𝘂𝗰𝗸 𝘀𝗮𝗸𝗲 , 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗲𝗮𝘁𝗵 𝗼𝗳 𝗺𝗲" 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗽𝗼𝗸𝗲 𝘀𝗶𝗴𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗮 𝗯𝗶𝘁 . 𝘀𝗵𝗲 𝗴𝗶𝗴𝗴𝗹𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝘀𝗮𝗶𝗱 " 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗳𝘂𝗻 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗼𝘆 𝘁𝗼𝗻𝗶𝗴𝗵𝘁 , 𝗵𝗲 𝗹𝗼𝗼𝗸𝘀 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝘀𝘂𝗯𝗺𝗶𝘀𝘀𝗶𝘃𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗲𝗱𝗮𝗯𝗹𝗲 " 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗳𝗮𝗰𝗲 𝗵𝗲𝗮𝘁𝗲𝗱 𝘂𝗽 𝗮 𝗯𝗶𝘁. " 𝑖𝑚 𝑠𝑜 𝑔𝑙𝑎𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑛𝑡 𝑠𝑒𝑒 𝑚𝑦 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑠𝑠 𝑏𝑙𝑢𝑠ℎ𝑖𝑛𝑔 " 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 . " 𝗶 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗺𝗶𝗻𝗮 ." 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗹𝗮𝘂𝗴𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗮 . " 𝗶 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝗯𝗮𝗯𝘆 𝗶 𝗸𝗻𝗼𝘄 ." 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝘀𝗺𝗶𝗿𝗸 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳𝗳 𝘁𝗼 𝗳𝗹𝗶𝗿𝘁 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗯𝗼𝘆𝘀 𝗮𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗶𝗴𝗵𝗲𝗱 .
YOU ARE READING
Anime smut/lemon
Aléatoirehey just writing one shot anime smut /lemon hope you enjoy