Pov. Dave
Ik hijg, ik moet snel zijn voor dat ik telaat ben. 'ik moet zucht ik voor mij uit,'En begin nog harder te rennen, ik ren zo hard dat ik een omgevallen boom niet zie. Bam. 'Verdomme' schreeuw ik. En sta op met nog steeds dezelfde gedachte: Hoe sneller ik weer bij het roedel dorp kom, hoe beter.
Na een half uur hard rennen komt eindelijk het dorp in zicht.
Ik zie allemaal wolven en mensen raar naar me omkijken terwijl ik bijna tegen ze aan ren. Maar het intereseert mij niet, en ren door naar het packhuis.Ik klop op de deur, en stap direct door naar binnen. Alpha Steven kijkt me boos aan, en schreeuwt zowat waarom ik hem stoor. Niet dat hij daar de kans ervoor krijg, want voor dat hij is uitgepraat zeg ik al: regeringstroeppenhebbendriedagengeledeneenaanvalopeenvanonzeuitersteuitkijkpuntengedaanwaarschijnlijkheefteensoldaateenlonewolfzienveranderenendittoengemeldaanzijnbaasendieheeftbeslotenomelkewolfdiezezientevermoordenzedoenzelfsexpeditieszelfsgewonewolfenzijnhetslachtoffervanditendanooknogeensdatwealingeentweehonderdjaargeenproblemenmeermetgewonemensenhebbengehad...
Ik zag zijn gezichtsuitdrukking langzaam veranderen. En hij vroeg: nu nog een keer maar dan rustig en met feiten graag zei hij op een uiterst kille toon terug.
Een van de regerings soldaat heeft 3 dagen geleden een mens in een wolf zien veranderen. De soldaat heeft het waarschijnlijk gemeld bij zijn generaal. En die heeft toen besloten experdities uit tezetten en daar bij besloten om alle wolfen te vermoorden. Ze hebben zeker al 5 missies in 2 dagen in het bos uitgezet, de tot nu toe gemelde doden zijn 146 normale wolfen en 1 weerwolf.
Ik zie steven van kleur verschieten met dit slechte nieuws.
Het blijft lang stil, ik denk dat hij nadenkt over de weinig keuzes die hij heeft.
Na een tijdje zegt Alpha Steven met eenige aarzeling in zijn stem:'we moeten kalm blijven en zo snel mogelijk the redrose pack veel dieper in het bos informeren. Hun hebben sterke wolven die kunnen helpen vechten als het nodig is...
Ik zeg direct zonder dat ik er erg in heb, dat ik het wel doe met het argument dat ik de weg ken. Steven zegt daarop: we moeten zo snel mogelijk elke wolf evacuweren. Ik stem in en ren daarna weer de kamer uit. 'Op naar the redrose pack' zucht ik voor mij uit en begin weer te rennen .
Mijn wolf schreeuwt ondertussen dat hij moet rusten maar,ik moet door rennen want in het donker is het moeilijker om het pad tevolgen. Als jee het een pad mag noemen tenminste. Toch geef ik even toe aan de vermoeidheid en rust ongeveer 10 minuten tegen een half omgevallen boom en dan ren ik weer veder. Het voelt of ik al dagen aan het rennen ben maar eigelijk ben ik nog maaar 8 uur onderweg. Ik vraag mezelf af:'waarom de hell moesten die lui zo diep het bos in wonen". Ik begin ondertussen honger tekrijgen en zie tot mijn geluk een hert in de verte staan. Ik sluip er langzaam naar toe, en spring dan in 1x op het arme dier die me niet optijd door had. Ik begin direct aan mijn avond eten. Wist je dat het helemaal niet zo verkeerd smaakt hertenvlees ?
De volgende morgen zie ik eindelijk het kasteel van the redrose pack. Ik ren al een uur door hun teritorium. Als ik door het kilometer groote rozen veld ren wat om hun kasteel ligt, zie ik veel werkers die aan het werk zijn. Als ik dan eindelijk bij de poort ben aangekomen ren ik er door, zonder me te indentiviseren en ren (wat je rennen kan noemen ) de binnenplaats op terwijl ik de wachters achter mij aan zie komen. Dan zie ik de grote deur die leidt naar hun vergaderzaal en sprint net optijd weer weg, voordat dw bewakers mij kondden twgen houden. Als ik de deur open kom ik in een grotte gang terecht en beesluit de eerste dsur teopenen die ik zie. Toevallig iss het het kantoor van hun alpha. Als hij mij ziet zegt hij direct "wat doe jij hier jullie wonen veel veder je bent erg verdwaaldt geraakt." Ik zeg helemaal uitgeput niet...verdwaaldt...regering....normaalewolfen..dood...3....exepedieties....eergisteren.. En val dan flauw van uit putting
ik hoop dat jullie mijn boek een beetje leuk vinden. het kan zijn dat er spellingfouten in voor komen sorry daarvoor . lees vooral veder in mijn boek :)
JE LEEST
De verzwegen oorlog
Hombres LoboDe verzwegen oorlog gaat over een verzwegen oorlog. De overheid ontkend dat er oorlog in het land is, maar het tegendeel is het geval. Nadat de strenge overheid een weerwolf heeft zien veranderen heeft deze besloten om alle wolfen dood te maken. di...