Capitolul 1

4 1 0
                                    

JESSICA POV

Ma trezește alarma afurisita și în încercarea mea de a o opri fac mai rău fiindcă doar pica jos pe parchet. Ah urăsc diminețile, mai ales alea de școală. Clasa 11 a început acum câteva săptămâni dar încă nu m-am obișnuit din nou cu programul acesta de dimineață. Ma duc la dus să-mi fac rutină mea de dimineață și după ce îmi aleg niște haine simple, nimic special. O pereche de blugi negri, o bluza gri și nelipsiți mei tenesi. În cea ce privește machiajul este unul foarte simplu, doar puțin fond de ten, rimel. Îmi las parul blond care nu e nici scurt nici lung pe spate și cobor jos. Iau repede un mar după mine și îmi iau skateboardul din garaj. Nu pottrai fără skateboardul meu, e cel mai prețios lucru al meu. Și asa merg pe străzile din Seattle pana ajung la liceu "The Globe High School", un liceu foarte bun din oraș.
Intru pe porțile liceului salutând diferiți elevii pana când deschid ușa din incinta școlară și merg pana ajung la dulapul meu.
Îmi dau casca jos de pe cap și când sunt gata sa îmi bag skateboardul în dulap aud niște rasetedin spatele meu, când ma întorc Ally și iubitul ei Adam erau îmbrățișați și treceau pe coridorul holului. Cea care râdea era Ally în spate cu cele doua prietene ale ei mai mult sclave sincer Anna și Amanda.

"Uitați și pe fata skateboardul, ai grija cu casca aia sa nu te lovești în cap cu ea Jess" Spune amuzanta prietenele ei din spate râzând și iubitul ei doar chicoteală.

Am zâmbit răutăcios la ea și m-am întors cu fata spre dulap. De când am venit în acest liceu își bate joc de mine, și își bate și mai rău joc când eu nu o bag în seama și îi arat ca nu îmi pasă. O cunosc de când aveam 10 ani, eram prietene bune dar când ma venit la liceul Globe ne-am distanțat total. Ea și Adam sunt cei mai popularii, defapt Adam este popular, ea este populara doar fiindcă sunt într-o relație nestabila sincer, fiindcă Adam fiind cel mai popular are majoritatea fetelor topite după el, iar asta nu-i displace deci găsește în fiecare seara câte o fată, relația lor e foarte ciudata și cu toate astea ei ma considera pe mine ciudata liceului.

"Îi urăsc, tot nu-mi vine sa cred ca Ally a trecut de la fata cu codite la fata cu fustite" Se rezeama de dulapul de lângă al meu și se uita la ea care și ea stătea rezemat de dulap cu prietenele și iubitul ei.

"Ce vrei Max? S-a schimbat, nu mai este fata cu care ne jucam în casă din copac"

Din fericire când am venit la liceu m-ai mi-am păstrat un prieten, și acela este Max. E singurul și cel mai bun prieten al meu, îmi este ca un frate. Liceul asta ar fi un coșmar dacă nu ar fi și el.

"Știu, știu, e doar trist!" Se holba în continuare la Ally care începuse sa facă poze cu prietenele ei iar Adam se dusese la prietenii lui de asemena.
Max a plăcut-o de când eram mici și nu i-am zis nimic dar am impresia ca încă mai are ceva pentru ea. Se uita la ea ca și cum ar fi vrut el sa fie cel care face parte din poză.
Îmi dau ochii peste cap și îmi scot telefonul din buzunarul din spate de la blugi.

"Hei!" Îi atrag atenția făcând un selfie zâmbind la camera și când realizează ca vreau sa fac o poza zâmbește și el. Râdem amândoi și ne indreptam spre clasă.

Ne așezăm amândoi în pe ultimile bangi și în timp ce mai vorbeam între noi vin și cei popularii iar Ally și Adam se așează în fata noastră. Nu înțeleg de ce le place mereu sa demonstreze ca sunt mai bunii decât noi. Eu și Max ne uitam unul la altul și am început sa vorbim din nou după câteva secunde. La un moment dat mi-a zis ca azi sunt înscrierile pentru echipa de fotbal și ca o sa se înscrie și el sa vadă dacă are vreo șansă. Chiar când eram gata să-l încurajez se aude o persoana care începe sa rase și stătea fix în banca din fata noastră

"Ce? Cred ca glumești?" Râde Adam și se întoarce cu capu spre noi iar Ally chicotea.

"Nu am nimic cu tine...Maximus sau cum te cheamă, dar fotbal este un sport pentru bărbații nu băiețași. Nu ai șanse!"

Asta îl descurajează total pe Max și lasă capul în jos. De ce ar spune asta? Poate ca Max nu este asa un bun sportiv cum e el, de acord. Dar are șansa lui.
As vrea sa îi zic una dar nu o pot scoate la capăt cu unu ca el.

" O sa reușești Max, vei vedea!"
Încerc să-l Încurajez dar nu cred ca am reușit deși îmi da un zambet mic în semn de "Mulțumesc"

Ora trece repede și pana în strâng toate lucurile ajung sa fiu printre ultima din clasă căci Max a luat-o înainte, nici Ally nu mai era în clasă dar iubitul ei enervant da.
Când sa ies din banca îmi cad din nou toate cărțile și hărțile fiindcă ma ciocnesc într-o secunda de el. El trece pe lângă mine și când dau sa ma aplec să-mi iau lucurile de jos rămân blocata când îl aud.

"Frumos fund! " Rămân blocata pentru câteva secunde și când ma ridic ma uit la el iar acesta avea un zâmbet mare pe fata.

"Ce tocmai ai spus?" Ok, posibil sa nu fi auzit eu bine, ar trebui sa îl iau ca pe un compliment sau ca pe o jignire?

"Ce ai auzit! Ști ești foarte sexy când te enervezi"

Rămân surprinsa de remarcile lui pana când vine în clasă iubita lui care îl cheamă. Acesta se uita la mine și o anunță că vine imediat. Îmi face cu ochiul și pleacă din clasă eu încă rămânând blocata neînțelegând ce tocmai s-a întâmplat în ultimile minute

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 09, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The pain of loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum