Hned, jak jsem jí spatřila jsem svou odvahu zahodila. Polil mě nepříjemný pocit, který vystřídal pocit znechucení. Jak se vůbec opovažuje ji sem brát? Není blbej, když ví, že jsem tu taky? Vážně mě naštval, ale rozhodně jsem to od něj vysvětlit nechtěla. Moje řešení bylo se mu celý večer vyhýbat. To byste se divili, jak mi to šlo. Byla jsem všude a zároveň tam nebyla. Bohužel až když přišlo na společný beerpong jsem ho musela potkat.
Anna totiž chtěla hrát se mnou a jako soupeře si vybrala svého nejlepšího kamaráda Toma. Ani vás asi ani nepřekvapí koho Tom zvolil za svého spoluhráče, ano, byla to ta brunetka.
V beerpongu jsem dost dobrá, stejně jako v jakýmkoliv způsobu obstarávání si alkoholu pro sebe. Ale při téhle hře jsem byla totálně nemožná. Nešlo se mi na to soustředit při myšlence na ty dva. Furt jsem koukala na ty dva a nevěděla jsem, kdo z nich se mi líbí víc. Jasně že Tomáš, ale ta holka byla fakt krásná. Měla úplně skoro ty samý oči jako Tomáš, říkala jsem si, že snad není možné, jakým způsobem se k sobě hodí. O čem to tu plácám JÁ jsem ta, co s ním má být, NE tahle čubka. (Přímá citace)
Po tom co jsme dohráli, jsem odešla do zahrady si dobít sociální baterky a chvíli si odpočinout. Seděla jsem tam a koukala jsem na ostatní skrz velké prosklené okna, jak se baví. Bylo mi smutno, ale zároveň jsem se konečně cítila dobře, jelikož jsem už věděla na čem jsem. Slyším jak ke mne někdo přichází. Normálně by mi to nevadilo, ale nepřála jsem si byt v tuto chvíli rušena. Samozřejmě že to byl Tomáš. Sednul si ke mě a začal tak opatrně ale zároveň vyzvídavě mluvit.T: Ahoj Ell, jak se máš?
Já: Hele, řekni mi co chceš a neprotahuj to úplně zbytečně. Si myslíš, že jsem snad blba?!
T: já moc nechápu teď o čem zrovna mluvíš, ja se jen chtěl zeptat jak se mas a omluvit se ti, ze jsem tě odřízl.
J: tak ty nevíš o čem mluvím?! Tak ja ti to teda povím. Přestal si se mi ozívat, tak jsem u sebe hledala chybu, co jsem udělala špatně. Jednoho dne jsem se šla sama projít a videla jsem te jak mi zahýbáš s támhletou holkou. (Ukázala jsem na ni) A tobě ještě ke všemu není blbý ji sem brát, mně na oči. Fakt si mě zklamal.Tomáš nestihl nijak zareagovat, viděla jsem, že se snažil něco na to říct, ale viděla jsem, jak se k nám blíží Ann, tak jsem rychle dodala, aby nic neříkal, že budeme mít společnost. Hned, jak jsem to dořekla, byla Ann u nás. S nadšením v hlase vyzvídala, co my dva tady děláme a o čem si povídáme. Nějak jsem to zahrála a odvedla jsem ji od tématu, protože se Tomáš nezdál v pohodě. Nakonec Annie přiznala, že přišla, aby mi řekla, že mi volala máma a že ji mám zavolat zpátky.
Zvedla jsem teda telefon abych ji zavolala, protože jsem si nepřála mít na party problém s matkou. Telefon dlouho nevyzváněl a moje matka rychle zareagovala. Zavolala mi, že hned musím domů. Byla jsem hrozně naštvaná, ale šla jsem, jelikož jsem nechtěla být s divně chovajícím Tomášem.
ČTEŠ
HOTEL PARADISE
RomanceAhoj, tuhle knihu píšu na základě skutečné události. Jedná se o příběh hlavní hrdinky Ell, která vypráví svůj pohled na svět. Ell v příběhu zažije letní lásku, která se ale ovšem neobejde bez překážek. Tak se pohodlně usaďte a přeji příjemné čten...