3. Bölüm

97 4 0
                                    

Arkadaşlar kusura bakmayın biraz fazla beklettik. Pasaport falan bayaa işimiz vardı telafi edeceğiz iyi okumalar :)

BAŞAKTAN DEVAM

''Bu numaralarda kimin lan '' demem ile Ahsen'in küfretmesi bir oldu. ''Noldu kızım ne küfrediyon bildiğin bişey mi var'' dedim. '' Kızım bu Emre'nin numarasına benziyo'' Tek kaşımı kaldırmaya çalışarak (bakın çalışarak diyorum çünkü kaldıramıyorum sjsjs) ''sen Emre'nin numarasını hala hatırlıyomusun'' '' birincisi sen kaşını kaldırma ikiz zoa djdj ikincisi ne alaksı vr be slk -,-'' '' Neyse şimdi onu bunu bırakta bu da Mert'in numarasına benziyo '' Ahsen bana imayla bakarak '' Bana diyene bakın hele'' Ben gözlerimi devirdikten sonra Ahsen İtalya dedi ve bizim 32 diş ortaya fışkırdı :Ddd. '' The Vampire Diariea'e ne dersin gülüww'' Ben stefan diye anırırken Ahsen yeni bölümü başlatmıştı bile gidip cipsleri kapıp yatağa zıpladık. Ve ta ta ta taaaam bir mesaj daha.
Kimden: 05.......
Pembe pijamalar yakışmış kızlar :Ddd
''Ananı sikeyto bu neydi şimdi'' Ahsen bunları söylerken ben camın oraya geçtim ve gördüğüm şeyle ŞOK. O Mertmiydii??? Ne yanındakide Emremii??? Üstelik Piç smile mi atiyolaar?? ''AHSEEEEEEN'' Ahsen yanıma ayaklarını götüne çaka çaka geldi ve verdiğim tepkiyi halt edip nobellik tepki verdi çünkü çığırdıı. O sırada ikimizde mesajların sahibini öğrenmiş olduk. MERT VE EMRE. Ayaklarımız gene totoşlarımıza vura vura aşşağı indik. Ve belirmek istiyorum ki üzerimizde PEMBE PİJAMALAR vardı Lanet girsin -_- ''OO Ahsen alırım bi dal' Ve o sırada Emrenin suratında bir kızarıklık aa buda ne bir tokat izi BİLİYDİM BÖLE OLACAHINI jsssjjs Mert Te '' Ah Emrecim Hala tanımadın mı bu kızlarımızı bak ben hiç öle diyomuyum dimi bebeğim'' diyip bana dönmesi bir oldu. Ta ta ta tadaaam bir tokat da benden var mı arttıran sjsj. Ortamdaki tokat dalaşını bitiren Ahsen oldu '' Ne işiniz var sizin burda niye bize mesaj atıyosunuz ne var amk ne var lan'' Ve Emre söze girer. '' Sakin ol Bebeğim'' Bİr tokat dahaaa ne atamadı mıı Emre bileğini mi tuttu Ahsen şimdi sıçıçak onun çarkına. '' Emre bileğimi bırak canımı acıtıyosun sonun hiç iyi olmicak bak'' Ve Emre'den bir iltifat '' Bi insan sinirliyken bu kadar mı güzel olur yaa'' Ve Ahsen'nin suratı patlıcana dönmüştü bence bunu Emre'de biliyodu fakat sırf kızdırmak için böyle yapıyodu kesin. Bu sefer olaya ben girdim ve '' Yeter bırak artık kızın bileğini canını acıtıyosun görmüyomusun hayvan'' Emre Ahsen'nin bileğini bıraktı ve özür diledi, Ahsen umursamaz bir tavırla eve doğru yol almaya giderken benimde elimden tuttu ve çekti. Şuan kıpırdayamıyodum çünkü diğer elimden de Mert tutuyodu. Ne yani şuan Mert benim elimden mi tutmuştu gitme mi demişti yok artık... ''Sen iyimisin Mert Sen kimsin de bana gitme diyosun ne sanıyosun kendini Farkındasın dimi ego yığınından başka bi bok değilsin şimdi siktirip gidin burdan'' Ahsen söze atılıp ''Aa ;Emre Ego yığınlığında nobel ödülü almış bir kişi zirve tek kişiliktir bilirsin ikiz onun için ego yığınlığında zirvede EMRE var. Neyse siktirip gidin gençler bıyeee'' Emre arkamdan koşup kızım görmeyeli ne hızlı koşuyosun bi dur ya biz buraya kendi isteğimizle gelmedik zaten. Esra hoca gönderdi tiyatro için, çalışmamız gerekiyomuş'' Ahsen yıqıldım bakışı atarken bende milleti gandiriyisiniz bakışı attım sonra elimize senaryoları tutuşturdular. Allah'tan kısaydı senaryolar. '' Ee kızlar bize gidelim isterseniz'' Bunu söyleyen Mertti. Başak'ta geliyo bi tane daha bakışı attıktan sonra ''tamam tamam sakin'' dedi Mert.
AHSENİN AĞZINDAN:
''hemen bugün çalışmak zorundamıyız'' diye sorar sormaz Emre ve Mert aynı anda ''evet '' diye bağırdılar ''Açık açık söyliyeyim kulağımı siktiniz, her neyse bize geçin o zaman. Yanlış bir davranışınızı gördüğümüz anda 90'ı koruyun bence çünkü bidaha kullanamayabilirsiniz :)))'' Emre ve Mert tamam anlamında kafalarını salladıklarında hala Emre'ye karşı bişeyler hissediyomuyum diye düşündüm. '' Saçmalamayı kes Ahsen seni aldatan Emre'den bahsediyoruz kes saçmalamayı'' ''OO iç ses sen nerelerdeydin kaç aydır özlettin be kendini aşkitoo evet saçmalık bencede olamaz öyle bişey haklısın iç ses'' Başak iç sesimle konuşmuş olduğumu anlamış olacak ki '' lanet girsin Ahsen beni aldatıyosun sen'' dedi Allah'tan diğerleri duymamıştı kahkaha patlattım ve bunu Emre duymuş olacak ki bana döndü bi anda lanet girsin '' Nee trenmiyim ben ne bakıyosun'' Mert ve başak'ta aynı anda '' Offf sert koduuu'' dediler vavavavov haram Başak sjsj. Bi sürelik sessizliği bozan Başak oldu ''Ee hadi artık çalışalım'' dedi ve artık çalışmaya karar verdik. İlk sahne bizimde yani Emre ve benimdi. Baya tekrarladık her tekrarladığımızda kalbim acıyodu ben bunu yaşamak zorundamıydım yaa kaderime tüküriyim. En sonunda ''Yeter bu kadar sıra sizde hadi Başak'' dedim çünkü artık dayanamıyodum aynı sahneyi 10 defa yapmak zor değil fakat tam da beni anlatan bi olayı 10 kez yaşamak zor hemde çook. evet anlıyodum Başak'ta benle aynı şeyi yaşıyodu onun da canı yanıyodu bence her ikimiz için yeterdi bu kadar.'' Tamam sizinde yeter gayet güzel oynuyoruz artık eve gidebilirsiniz arkadaşlar'' Emre sözde fışkırır '' Ne yani kovmayımı ima ediyosunuz kızlar'' ve sıra bende tekrar bı oo diyin kendi içinizde '' Aa estafirullah canım ne kovmayı ima etmesi hiç bize yakışmaz öyle bişey tabikide kovmayı ima etmiyoruz KOVUYORUZ :)))))'' aşşağı kapıyo doğru ilerledik o sırada kapı zili çaldı. Bu kimdi şimdii???

Kusura bakmayın biraz fazla kısa oldu ama bidahakine telafi edeceğiz. Bu bölümde benim içime sinmedi (bu arada bu bölümü ben yazdım yani ahsen sjsjs) Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı votelerinizi ihmal etmezseniz seviniriz. SEVİLİYOSUNUZ :))

İtalyan AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin