Merhabalar ben Başak. Nasilsiniz tabikide iyisiniz. Neyseciğime biz bunlari derste yazdik Allahtan hoca görmedi gorseydi bizim icin yaptiklari helvayi yemeye gelirdiniz heralde. Sizi çok seviyoruz...
"Köpek uyansana"
"Hıı"
"Kızım uyansana geç kalicaz "
"Hı hı sen git ben geliyorum" tabikide gitmiycem sadece basimdan göndermek için söylüyorum caktirmayin sjsjsj. Kapinin kapanmasiyla uykuma devam ettim ta kii üzerime soğuk bir şeyin dökülmesine kadar.
"Siktir!!! donuyorum ne döküyosun mal misin kizim" hayir bide su da dökmemis ice tea dökmüş. Bunu yapan kişiyi merak ediyosanız tabiki de Başak.
"Şşşt gülmesene bak hala gülüyo" en sonunda bende gülmeye basladim. Birden bire Başak bana sarıldı. Meraklı gözlerle sebebini açıklamasını beklerken anlamış olacak ki konuştu.
"Dun seninle konuştuktan sonra sana sarilacagimi söylemiştim kendi kendime neyse sen hazirlan okula geç kalcaz"
"Tamam." Banyoya gidip duş aldiktan sonra formayi giyip evden ciktik. Okula geldikten sonra sinifa ciktik hoca ise birkac dakika sonra geldi.
Nöbetçi öğrenci sinifa gelip ben ve Başak'ı Esra hocanin cagirdigini söyledi. Esra hocanin yanina gittiğimizde donup kaldik. Nasıl yani bunların burada ne isi var simdi ya. Mert ve Emre bizi gördüklerinde sırıtmaya başladılar. Mert ve Emre bizim eski sevgililerimiz. Emre pici beni sarisin bir sürtük ile aldatti. Başakla Mertte, Merti seven bir sürtük Başak a iftira atti. Mertte o sürtüğe inandi.
"Kızlar İtalya ya sizinle gelecegini bahsettiğim diğer iki arkadasiniz Mert ve Emre." ne yani hocam bunlarda mi bizimle gelicekler." dedi Başak.
Mert:" Niye begenemedin mi canim(!) ?"
Başakla ben ayni anda (şansa bakin sjsjsj)
"Begenemedik canim(!)." dedik.
Emre: "Hic degismemissiniz her zamanki gibi herşeyi ayni anda soyluyosunuz." "Sanane bundan." dedim çünkü o konustukca ona olan ofkem artiyodu. Esra hoca araya girip " çocuklar çok kısa bir zaman kaldi.orda tiyatro gösterisi yapicaksiniz." tiyatro yapicagimizi duyduğumuzda gozlerimizi pörtlettik. Ne yani biz bu ukalalarla bide tiyatro mu yapacaktık. Mert "konusu ne peki hocam ?" dedi. "Konusu ihanet arkadaslar." Başak siritarak "ihanet mi? Hocam bu iki arkadasimiz çok iyi oynarlar emin olabilirsiniz :))) , (pic smilee) Çünkü daha öncedende boyle bir tiyatro yapmışlardi." Hoca bizi merakla süzdü ama uzatmayip "Evet öncelikle Ahsen ve Emre Başak ve Mert sevgili rolü yapicaksiniz.Emre Ahseni başka biriyle aldaticak, Mertlerde ise Merti seven bir kiz Başak ın üzerine iftira aticak Mertte o kiza inanacak konu bu anlasildi mi kısaca?" şaşkinliktan konusamiyoduk en sonunda kafa salladik. Başak "Biz bu hikayeyi sanki bir yerden hatirliyoruz."dedi mırıltıyla ama Emreler duymuştu ve gözlerini kacirmislardi.
Başak'ın ağzından;
Okul cikisi Ahsenle bizim eve gecmistik olanlar canimizi sıkmıştı bu yüzden biraz konuşmaya ihtiyacimiz vardi. Eve geldikten sonra anneme seslendim "anne biz geldik. Odadayiz haberin olsun." diyip yanagini öptük annemin.
Odaya geçtikten sonra üstümü değiştirip Ahsene benim kiyafetlerimden verdim o da üstünü giydikten sonra yatağa oturduk. "Napicaz şimdi? " dedim."Napicaz biliyo musun her firsatta onlara laf sokucaz ve bize yasattiklarindan pişman olucaklar. En pismanindan wuhuu"
"Aynen burunlarindan fitil fitil getirelim :Dd ."
Telefonumun sesiyle ayağa kalkip masanin üzerinde olan telefonu aldim mesaj gelmişti.
Kimden: 05.........
-Selam Basak :)Ayni anda Ahsen 'e de mesaj geldi onun mesajında da çok farklı değildi yani ondada "selam Ahsen :))" yazıyordu.
Önce Ahsenle göz göze geldik be ayni anda evet ayni anda "Kim lan bunlar" dedik.
Fazla içime sinmedi aslında ama sizi bekletmemek için yazdim. Yeni bölüm birkac güne gelebilir. Vote ve yorumlarinizi bekliyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Aşkım
Literatura Feminina8 senelik kardeşlerin İtalya maceraları... Küfür içerir. Okunmaya değer şiddetle okumanızı öneririm :)