1.Bukalemun'un dili kendi vücudu kadar uzayabilir.
2. Köpek balıkları 94 litre su içerisindeki bir damla kanı fark edebilirler ve 5 km uzaktan bir kan damlasını hissedebilirler.
3. Mavi balinaların dillerinin ağırlığı yetişkin bir filin ağırlığı kadardır.
4. İstiridyeler yaşamları boyunca birçok kez kendi cinsiyetlerini değiştirirler.
5.Corixidae böceği penisini karnına sürterek 105 desibel ses çıkartabilir.
6.Pisi baliginin 27.000 dab fazla tat alma duyusu vardir bu ozelligi onu tat alma konusunda hayvanlar dunyasina ilk siraya koyar.
7.Bazi bocekler kafalari koptukdan sonra 1 seneye kadar yasayabilirler.
8.Filler gunun 23 saatini yemek yemekle gecirir.
9.Kurt sinekleri 2 km oteden gelen et kokusunu alabilir.
10. Alouatta maymunu karada yaşayan hayvanların en gürültücüsüdür. Attığı çığlık 5 km uzaktan duyulabilir.
11.Deniz atları yeryüzünde erkekleri doğum yapan tek canlılardır.
12.Filler ziplayamaz.
13.Su aygırları güneş kremi ve nemlendirici olarak kendi ciltlerinden kırmızı yağlı bir madde salgılarlar.
14.Dünyanın en zehirli denizanası olan Physalia physalis 4 ayrı organizmadan meydana gelmektedir.
15.Boz ayılar 48 km hızla koşabilirler.
16.Sineklerin 5 gozu vardir.
17.Atlar 1 aya kadar ayakta kalabilirler.
18.Karincalar uyumaz.
19.Bir baykusun 3 kasi vardir.
20.Bir ahtaoptun 3 kalbi vardir bunun nedeni ise fazla kollari olmasidir.
21.sumuklu boceklerin dort tane burnu vardir
22.Salatalığın yüzde 96 si sudur.
23.Çekirgenin kulağı dizindedir.
24.Zürafanın kalbi 350 mmHg.lik bir basınçla kan pompalayacak kadar güçlüdür.
25.pirelerin kan damarları yoktur. Vücudun iç kısmı tümüyle, berrak akıcı bir kanın içinde yüzer.
ARKADASLAR VOTE 2 OLUNCA YENI BILGILER PAYLASACAGIM :))