26. Kunduzların dişlerinin uzaması hiçbir zaman durmaz. Dişlerinin uzunluklarını dengede tutmak için ağaçların dallarında ve gövdelerinde onları törpülerler.
27. Mavi balinalar 805 km uzaktan algılanabilen alçak frekansta ses dalgaları üreten en gürültücü memelidir.
28. Alpheidae karidesi yaşayan canlılar arasındaki en gürültücü hayvandır. Diğerinden daha büyük olan kıskacını kullanarak suyu 100 km hızla itebilir ve bu 200 desibel ses meydana getirir. Bu şiddette birlikte kurbanını şaşkına çevirir ve öldürür.
29.Deniz atları tek eşli canlılardır. Hayatları boyunca sadece tek bir eşleri olur.
30.Kutup ayılarının güneş ışınlarını daha iyi emsin diye beyaz tüylerinin altında siyah derileri vardır.
31.Bütün palyaço balıkları erkek olarak doğar ve sonradan sadece baskın dişi olmak için cinsiyet değiştirirler.
32.Elektrikli yılan balığı 600 volta kadar elektrik verebilir ve bu bir atı nallarını havaya dikmesi için yeterlidir.
33. Çöl çekirge sürüleri 1.200 km kare alan genişliğinde olabilir ve günde 191 milyon kg bitki tüketirler.
34. Çöl çekirge sürüleri 1.200 km kare alan genişliğinde olabilir ve günde 191 milyon kg bitki tüketirler.
35.akrepler inanılmaz derecede dayanıklı hayvanlardır. Bilim insanlarının bulduğu donmuş akrep buzu çözüldükten sonra yürümeye başlamış.
36.Hamilelik süresi en uzun olan memeli 2 yıl ile Afrika filidir.