PROLOG

33 6 7
                                    

Początki zazwyczaj bywają ciężkie, zresztą samo życie jest skomplikowanie tak samo, jak ta historia, która zaczyna się w niewielkim domu znajdującym się nieopodal miasta Blue Diamond gdzie mieszkał...Chwila... może historia powinna się zacząć nieco wcześniej, by było wszystko bardziej zrozumiałe? Wiele tysięcy lat temu, gdzie ludzie nie mieli aż tak dużych problemów, jak obecnie, spokojne życie miliardów ludzi zakłucia „Rewolucja Przystosowania'', taką właśnie nadano jej nazwę. Pamiętamy z historii wiele rewolucji, które niosły z sobą różne skutki, ta zaś była inna. Zmieniła wszystko. Kiedy wybuchła, nastała poważna wojna, cały świat miał stawiać czoła przeciwnikom, w które istnienia nikt do tej pory nie wierzył. Wampiry, wilkołaki, syreny, demony, diabły, anioły, elfy, skrzaty i wiele innych. Jak zapewne można było się domyślić, ludzie nie mieli najmniejszych szans. Choć usilnie próbowali walczyć, przynosiło to niewielkie rezultaty. Ludzkość straciła całą nadzieję, gdy użyto broni nuklearnej, która nie przyniosła najmniejszych efektów. Większość „nadzwyczajnych'' ras nie odniosła żadnych szkód, podkreślając fakt, że wiele z nich posiada potężne zdolności, wliczając w to regeneracje. Przykładowo Diabła nie można zabić, przynajmniej tak wtedy uważano, nawet podczas rozczłonkowania jego ciała na części, ono natychmiastowo wróci do poprzedniej postaci bez zadrapania. Później jednak okazało się, że można go uśmiercić poprzez przebicie jego serc. Ta informacja jednak nie zdała się na zbyt wiele, ponieważ po 10 latach wojny straty były tak duże, że nie było innego wyjścia niż zawarcie pokoju. Niestety nie było to korzystne rozwiązanie dla rasy ludzkiej, ponieważ chcąc zachować porozumienie, musieli zgodzić się na warunki innych stworzeń. W ten oto sposób na planecie ziemskiej dokonano wielu zmian politycznych. Władza została przekształcona na monarchię absolutną. Należała ona bowiem do najsilniejszych i była przekazywana z pokolenia na pokolenie. Ponadto dla ułatwienia komunikacji pomiędzy różnymi istotami postanowiono ujednolicić język. Terytorialne granice królestw zostały podzielone według dawnych kontynentów. W danym imperium przywództwo należało do górującej rasy. Co nie oznaczało, że Elfy nie mogły mieszkać na terenie wampirów. Zazwyczaj tak nie było, gdyż obawiali się o swoje życie. Europa była najlepiej przystosowana do istot, które były dla większości „pokarmem" właśnie tam było największe zróżnicowanie rasowe, pomimo że aktualnie władzę sprawowała tam rodzina królewska Elfów zamieszki tak również ludzie, nimfy, kotołaki i inne stworzenia leśne takie jak gobliny, orki czy gnomy. Prawdę mówiąc, Europa Australia i Afryka były jedynymi kontynentami, gdzie normalne życie było w miarę możliwe. 

Co nie oznaczało, że mogli sobie pozwolić na wypoczynek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Co nie oznaczało, że mogli sobie pozwolić na wypoczynek. Cały czas należało się mieć na baczności. Istnienie bóstw było na porządku dziennym, anioły mogły schodzić z niebios na ziemie a diabły i demony wychodziły z podziemi dość często. Demony i anioły od zawsze się nienawidziły. Cóż pewnie dlatego, że piekło jest swego rodzaju więzieniem dla byłego anioła. Niebiańskie stworzenia popełniające przestępstwo zostały strącane tam, gdzie zostaje im odebrana dusza... najcenniejsza rzecz, jaką posiadają, bowiem bez niej tracą jakąkolwiek świadomość bytu, stają się jedynie odbiciem dawnych siebie, bez emocji. Po strąceniu nie mają już wstępu do nieba, a ich piękne pierzaste skrzydła zostają zastąpione ogromnymi i łuskowatymi. W przeciwieństwie do diabłów są śmiertelne, żyją mniej więcej 10 tysięcy, chociaż ich stosunki również nie są za dobre, żyją po dwóch przeciwnych stronach piekła, początek terenu każdej ze stron oznacza wielka brama. Po rewolucji w każdym z kontynentów zostały zbudowane schody do piekieł. Tak przynajmniej się to nazywa w wygląda to mniej więcej jak ogromna dziura w ziemi mierząca mniej więcej 5 km w szerokości a w długości 50 km. Idąc tempem normalnego człowieka, schodzi się tam około 17-18 godzin. Nikt jednak nie zapuszcza się tam, ponieważ jest pewność, że żywy z tej wyprawy nie wróci....

Nowa rzeczywistość była okrutna i przerażająca gdzie zjadano się wzajemnie by móc żyć. Niczym zwierzęta w dzikiej dżungli. Zasada mówiąca, iż najsłabszy przegrywa, nabrała dużego znaczenia, a o ile Wampiry kupując bądź hodując ludzi, piją jedynie z nich krew, by przeżyć, to Wilkołaki nie mają takiej możliwości, ponieważ by nie umrzeć z głodu muszą jeść mięso ludzkie bądź elfie.W ten oto sposób społeczeństwo było zmuszone przyzwyczaić się do zmian. To brutalne i niesprawiedliwe miejsce zamieszkiwał chłopiec, od którego tak właściwie zaczęła się nasza historia...


~Dzień dobry wszystkim! Zapraszamy na tik toka rottenrose032 i rottenrose03, będą się tam pojawiać nowości dotyczące książki~


Miasto Aniołów 16+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz