Pt_11 ❤

1.4K 267 28
                                    

🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄

අද තමයි Jungkook ගෙයි Jisoo ගෙයි wedding එක...
උදේ පාන්දරම Jeon නිවසට ආපු Mr.Jeon කෙලින්ම ගියේ Jungkook ගෙ room එකට... ඒ කාමරේ මේ වෙද්දිත් මිනිස් වාසයකට සුදුසු තත්වෙක නෙවෙයි තිබ්බෙ... මුළු කාමරේම කට්ට කලුවරයි... ඒ වගේම පුස් ගදයි... කාලයක් තිස්සෙ අත්තැරල දාලා තිබ්බ පාලු කාමරයක් වගේ තමා ඒකෙ පෙනුම.

Mr.Jeon ගොඩක් කලබලෙන් තමන්ගෙ ඇස් ඒ කාමරේ පුරා යැව්වෙ ඔහුගේ පුතා කොහෙද ඉන්නෙ කියල බලන්න.. එතකොටයි ඔහුගෙ ඇහැ ගැටුනේ ඇද පල්ලෙ සීතල පොලවෙ දිගා වෙලා නිදාගෙන ඉන්න Jungkook ව.. ඔහු අඩියට දෙකට තම පුතු ලගට ගියා.. Jungkook ගෙ හුස්ම වැටෙනව දැක්කමයි Mr.Jeon ගෙ ඇගට ලේ ටිකක් ඉනුවෙ...

" Jungkook නැගිටින්න....
අද ඔයාගෙ wedding එක..."

Jungkook ගාව එහෙම්මම බිම ඉදගත්ත Mr. Jeon තම පුතාව අවදි කලා...

" නැගිටින්න... දැන්ම ගිහින් නාගන්න..
බලන්න ඔයාගෙ හැටි Jungkook..."

Mr.Jeon එහෙම කියලා Jungkook ව අල්ලලා බිම ඉන්දුවාම ඔහු මුකුත් නොකියා බැරි බැරි ගාතෙම bathroom එකට රිංගගත්ත.
Mr.Jeon Jungkook ගැන දුක හිතුනා.. නමුත් දැන් මොනා කරන්නද.. වුණ දේ වෙලා ඉවරයිනෙ.. කාලෙ ආපස්සට හරවන්න බෑ..

--------------------
🍂🍂🍂🍂🍂🍂

Jungkook නාගෙන ඇවිත් තමන්ගෙ පියා කාමරේ තියල ගිහින් තිබ්බ තම මඟුල් ඇදුම ඇඟ ලාගත්තා... පස්සෙ කාමරේ තිබ්බ කණ්ණාඩිමේසෙ ගාවට ගිය ඔහු කණ්ණාඩිය තුලින් පෙනෙන තමන්ගෙ රුව දිහා කිසිම හැලහොල්මනක් නැතුව බලන් හිටියා...

මේ දවස් කීපයෙම හරිහැටි කෑමක් බීමක් නොලුබුණු නිසා ඔහු හොදටම ඇදිල ගිහින් තිබ්බෙ... ඒ ඇරුනම රෑ තිස්සෙ හරිහැටි නින්දක්වත් ඔහුට නොලැබී තිබුණු නිසා ඔහුගෙ ඇස් යට කලු වෙලා,,, කලින් දීප්තිමත්ව දිලිසෙනමින් තිබ්බ ඇස් දැන් මැලවිලා ගිහින්... ඒත් ඒ මඟුල් ඇදුමට යට වෙලා ඉන්න Jungkook ගෙ කඩවසම් බව නම් තවමත් ඉතා හොදින් කැපී පෙනුණා.
ඔහු බර හුස්මක් අරන් පහල දැම්මෙ තමා ගැනම ලොකු කලකිරීමක්, දුකක්, අනුකම්පාවක් දැනුණ නිසා.

| ᴹʸ  ˡᵒᵛᵉ ,  ʸᵒᵘ'ʳᵉ  ᵐⁱⁿᵉ . | | ✔✔Where stories live. Discover now