Trende boş bulduğumuz yere oturduk. Bu sene son senemizdi iyi değerlendirmemiz gerekiyordu. Bu sene Lily'e takıntımı bitirmiş kendime bakacaktım.
Sohbet ederken bir anda birisi kapıyı açtı. İçeriye baktığında o güzel mavi gözler ve sarı saçlar ile Diana Clark olduğunu anlamıştım. 3.sınıfa giden bir Gryffindordu. Ve çok güzeldi. Şu hayatta 3.sınıfa dönmek vardı diye düşündüm. "Umh sizi farketnedim özür dilerim." dedi. "Boş yer bulamadıysan yanımıza geçebilirsin." "Aslında fena olmaz." Remus cevap verdi"gelin işte beraber konuşuruz." Sonra arkadaşı ile girdi. Arkadaşı da çok güzeldi. Hatta zamanında Remus'a takıktı. Ancak şuanda Remus ve Sirius sevgili olduğu için birşey demiyordu. Yanımıza oturdular yol boyu yeni sene hakkında konuştuk. Diana çok sevimli konuşuyordu.Hogwarts'a varınca Dumbledore'un konuşması sonrasında yumulduk. Gerçekten herşey mükemmeldi. Ravenclaw masasında arkadaşları ile gülüşen Diana ya baktım. Çok iyi hissettiriyordu gülmesi. Hem bu sene daha güzelşeşmişti. Daha olgunşaşmıştı sanki? Ben bunu neden taktım bu kadar. Büyür tabi. Banane ne yaparsa yapsın. 7.sınıf bir ravenclaw ile konuşuyor ama! Hayır, ne isterse yapamaz! Ya da yapar. Ben onun neyi oluyorum ki......