1. gün

35 2 0
                                    

Merhaba hiç sevgili olmayan ve sadece sıkıldığım için yazdığım alt komşumuz Jones'lardan çaldığım lanet olası günlük.Benim adım Herm, Herm Furtum.

Ne kadar aptal bir isim diye düşünebilirsiniz ama düşündükleriniz umurumda değil.Bu günlüğü yazma sebebim belki birinin bulabilmesi ve ileride ünlü olabilmem. Altını çiziyorum zengin değil ünlü.

Zaten zenginim ama sinir bozucu cimri ailem tek bir lanet olası kuruş harcamama bile izin vermiyor.Ben koca tarladaki tek soluk çiçeğim.Ben şanssız olan ve hayatı iğrenç olanım bu günlüğe başıma neler geldiğini yazacağım çünkü gerçekten sıkıldım ve çok fazla boş vaktim her neyse.

Eğer bu günlüğü benden çalmış da okuyorsan sana lanet olası hakkımı helal etmiyorum cehheneme git. Eğer sadece bulmuş ve okuyorsan pekala en azından 1 kişi için ünlü oldum.

Dediğim gibi ben Herm Furtum ben bir hırsızım, aslında çalmama gerek yok aşırı zenginim ama ailem dediğim gibi para harcamama izin vermiyor lanet olası derecede cimriler.

Neden bu kız bu kadar atarlı? diye soruyor olabilirsiniz eğer bu günlüğü okuyorsanız öğreneceksiniz.

Bütün hırsızlık hikayem odamdaki dolabın arkasında bütün evlere açılan gizli pencereleri olan binanın içinde simsiyah ışık almayan bir geçit bulmamla başladı.Daha çok eskiden binanın içini tamamlamak için kullanılan bir iç merdiven.

Bütün katlara olan çıkışları kapatılmış ama ben kendiminkini açtım ve boş zamanlarda tek yaptığım şey binada dolaşmak ve insanların evlerinde gizlice gezip onlardan birşeyler çalmak.

Çalmak ah bu kelime kulağa gelişi bile beni rahatlatıyor.Ben hayattan sıkılmış intihar etmeyi düşünürken bu kelimeydi beni hayata bağlayan bulduğum geçitti.Sanki beni kurtaran bir Melek gibi aniden girmişti hayatıma.

Sıkıcı lanet olası hayatıma ve hayatımı biraz da olsa değiştirmiş ve beni daha mutlu yapmıştı.

Eğer benim yaşadığım olayları okumak ve biraz maceralı birşeyler arıyorsan bu günlüğü okuyabilirsin. Ama eğer ben cici bir ilkokul kızıyım ve böyle şeylerle işim olmaz diyorsan DERHAL TERK ET BURAYI!

 İyi okumalar demeyeceğim çünkü eğer okuyorsan zaten iyi vakit geçiriyorsun demektir...
..

Hırsızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin